HaDeVe

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

SMS in het buitenland

Na 2x bellen maar eens op deze manier proberen.

In het kort;
In het buitenland geen SMS ontvangen bij het overschrijden van mijn tegoed.
Hierdoor hoge rekeningen.
Nadat een Vodafone winkel mij adviseert te bellen, heb ik contactpersoon *** (edit moderator: Svp geen namen noemen op het forum ivm privacy) en een zekere *** (hij wou z, n achternaam niet vertellen) gesproken.
Er was een 'tool' niet beschikbaar.

Wat doe je in zo'n geval?
Nomaals bellen? Aangetekende brief sturen?

Ik krijg sterk het 'kluitje' gevoel.

Alle medewerkers roepen; geen SMS? "Dan krijgt U het geld terug!
Maar ja, die 'tool' waarmee Vodafone dat kan controleren, die heb ik ook niet in, of bij, de hand. .

HaDeVe
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi HaDeVe,

De helpt helemaal gelijk 😛

Fijn dat het is opgelost.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi HaDeVe,

Maakte je wel gebruik van een speciale bundel waarmee je kunt internetten in het buitenland? En in welk land ben je precies geweest?
HaDeVe
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Alles in 1 dagbundel.

Maar weet jij of de 'TOOL' weer werkt?
Dan kan ik weer eens bellen.

HaDeVe
HaDeVe
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Spanje, Portugal en Frankrijk. Dus binnen de 43 lands grens.
In Marokko heb ik een prepaid INWI kaartje gekocht.
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hi HaDeVe,

Bij de Alles-in-1 Op Reis BloX zou er inderdaad een sms verzonden moeten worden bij 80%/100% verbruik van je databundel. Daarnaast raad ik je aan om een ' data counter' te installeren. Door technische redenen kan het wel eens voorkomen dat een sms niet ontvangen wordt. Met behulp van een ' data counter' ben je altijd op de hoogte van je verbruik en kom je niet voor verassingen te staan als je thuis bent.

Mocht er iets misgaan, of ben je het niet eens met de berekende kosten, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch, maar ook via Facebook of Twitter. Via het forum behandelen we in elk geval geen persoonlijke klachten. Een medewerker van de klantenservice kan nakijken wat er precies gebeurd is en of de kosten terecht zijn. Ben je niet tevreden met onze service of diensten? Dan zou je een klacht in kunnen dienen via http://www.vodafone.nl/feedback.

Edit: de Tool waar je over spreekt heeft waarschijnlijk betrekking op een systeem dat wij intern gebruiken. Jij kunt zelf de bundel bijhouden via de My Vodafone app (Tegoed en verbruik > gebruik in buitenland) of een andere data counter.
HaDeVe
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ten 1e heb ik de Klantenservice al 2x gebeld. (zie 1e bericht) dit is de reden dat ik het HIER probeer.
Een data counter helpt kennelijk niets.
Dat ik een SMS "zou moeten ontvangen" is prachtig, maar is niet gebeurd.
 
Een Vodafone winkel melde mij, Geen SMS, geld terug.
 
Het verhaal van jou om dan maar de Klantenservice te bellen, omdat die precies kan vertellen wat er is gebeurd, klopt niet want, ze kunnen niet controleren of ik een SMS wel of niet heb gehad, want de TOOL werkt niet
 
Kijk, daar krijg ik het bekende `kluitje`gevoel van.
 
Nu moet ik ineens Via Twitter of Facebook reageren... whats next?
 
En die Tool, dat was de smoes van jullie medewerkers, waar ik de namen niet van mag noemen.
 
Maar ik bel wel weer voor € 0.45,= want DIT gaat ook niet helpen!
 
Oh, vraagje, wat zijn de Facebook en Twitter accountsnwaar ik ook een klacht kan indienen?
Kan ik daar ook mijn gal kwijt, want ik heb niet het gevoel dat dit opgelost gaat worden.
 
HaDeVe
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi HaDeVe,

Je kunt je klacht ook via ons Twitteraccount (vodafoneNL) of ons Facebookaccount (Vodafone Nederland) kenbaar maken. Mijn collega's kunnen dan aan de hand van je gegevens het een en ander nakijken.
HaDeVe
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb het nog maar eens telefonisch geprobeerd.

En het is, tot mijn grote vreugde, binnen een uurtje opgelost.

Waarom zijn vrouwen toch vaker doortastendender dan mannen?

Hulde aan K.B. van de Klantenservice.

HaDeVe
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi HaDeVe,

De helpt helemaal gelijk 😛

Fijn dat het is opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic