Na een verblijf in Indonesie ontving ik een factuur van Vodafone waarop 11 sms-jes in rekening gebracht waren naar mijn eigen vaste nummer in Nederland. Los van het feit dat ik helemaal niet wist dat je naar vaste nummers kan sms-en, kan ik met de hand op mijn hart zeggen dat ik deze niet heb verstuurd. Mijn man en ik waren samen in Indonesie en er was dus niemand thuis. Ook bij de verstuurde sms-jes op mijn smartphone waren deze niet te zien. Aangezien mij dit al eens eerder was overkomen, ben ik toen naar de Vodafonewinkel in Den Haag (Spuistraat) gegaan alwaar zij - volgens zeggen - iets hebben uitgeschakeld waardoor het niet meer mogelijk was om te sms-en naar vaste nummers. Met weinig resultaat dus, want het gebeurde opnieuw. Naar aanleiding van mijn klacht op de Vodafonesite kreeg ik als reactie dat ik deze sms-jes echt had verstuurd en dat daarom van terugbetaling geen sprake kon zijn. Vandaag naar de Vodafonewinkel in Zoetermeer (Promenade). Daar kreeg ik te horen dat uitschakeling helemaal niet kan omdat je dan ook niet meer kan bellen naar vaste nummers. En ook daar kreeg ik te horen dat ik die sms-jes toch echt verstuurd moet hebben...
Als mijn abonnementsperiode is afgelopen, is het einde Vodafone voor mij. En voor die tijd durf ik niet meer naar het buitenland, want stel je voor dat Vodafone dan gaat beweren dat ik gedurende 3 weken 100 sms-jes per dag naar mijn vaste nummer heb verstuurd. Kassa voor Vodafone.