Na twee keer er uitgegooid te zijn op de website om mijn beklaag te doen, ga ik nu eerst alles maar in Word maken en daarna kopiëren en plakken op de site. https://vodafone.nl/my/service/vraag-betaalde-diensten.shtml
Ik krijg het bericht niet verstuurd via bovenstaande adres, daarom hoop ik dat het via deze weg op de betreffende afdeling komt.
Ik ben dus gisteren gehackt door een organisatie behorende bij “koerierdiensten” en dit stond ook pas gisteren 21-05-2021 op jullie site van fraude vermeld en was dus niet op tijd gewaarschuwd!
Kreeg dus gisteren een SMS van DHL, ik verwachte dus ook nog een pakketje, hoe krom wil je het hebben, om mijn pakket te volgen.
Dus in mijn onwetendheid op de link gedrukt maar voelde toch niet helemaal lekker, de download stopte er ook mee en toen geprobeerd om het te verwijderen van alles geprobeerd maar het lukte niet, gaf aan dat het een systeemonderdeel was.
Vandaag 22-05-2021 toevallig op mijn Vodafone gekeken om te kijken hoeveel tegoed, mb’s , ik nog had en kwam er achter dat ik kosten had gemaakt buiten mijn tegoed van €83,03.
Waar ik dus wel even een rolberoerte van kreeg, heb meteen de chat geopend met Vodafone en Sherena kon me eigenlijk niet veel verder helpen dan 2 websites van Vodafone te geven om aangifte te doen en om jullie een bericht te sturen.
Ik heb meteen mijn telefoon gereset en alles opnieuw erop gezet, het icoon van DHL was ook na de reset weg.
Ik hoop wel op begrip en hopelijk kwijtschelding van de €83,03 want die kan ik eigenlijk niet echt missen.
Ik heb onbeperkt bellen en sms, hoe kan het dan zijn dat er toch die kosten worden gerekend?
Dit is namelijk wat er gezegd wordt over binnen Europa.
Wanneer u roamt, mag u zoveel en zolang bellen en zoveel sms'jes versturen als u wilt. Voor gesprekken en sms'jes buiten uw bundel betaal u evenveel als in eigen land. Er gelden wel regels en beperkingen voor de hoeveelheid data die u mag verbruiken tegen thuistarief Die beperkingen zijn afhankelijk van het soort contract dat u hebt.
In afwachting van uw reactie,
Met vriendelijke groet,
Gert Folkers.