Gigee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

SMS berichten met afzender Vodafone altijd betrouwbaar?

Er was al een vraag gesteld over de SMS "om optimaal gebruik te maken van internet in het Buitenland......" deze sms komt dus binnen onder de naam Vodafone waar ik ook eerder sms's van jullie binnen kreeg zoals diue van bestellingen en facturen. 

Als ik het niet vertrouw druk ik op de naam en zoek naar het tel nr, dat is echter niet te zien. 

Mag ik aannemen dat als ik onder dezelfde naam eerder betrouwbaren sms;jes heb ontvangen dat de berichten erna ook betrouwbaar zijn?

tweede is dat ik ook nog onder de naam Ziggo@Vodaf sms'jes van jullie ontvang, ook bijzonder

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 103Posts
  • 13Oplossingen
  • 18Likes

Goedendag @Gigee en welkom op de Community! Wanneer je het niet helemaal vertrouwd, is het juist een goed iets om nog eens na te vragen of dit wel betrouwbaar is.
In eerste instantie zou ik zeggen, ja! Vanuit ons klopt het dat er geen nummer aan de SMS gekoppeld is en als er eerdere betrouwbare Sms'jes ervoor verstuurd zijn, haakt deze er op aan. Als er niets privé in vermeld staat, deel gerust een foto van de SMS. Dan kan er altijd nog een blik op geworpen worden

Bekijk in context

2 Reacties 2
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 103Posts
  • 13Oplossingen
  • 18Likes

Goedendag @Gigee en welkom op de Community! Wanneer je het niet helemaal vertrouwd, is het juist een goed iets om nog eens na te vragen of dit wel betrouwbaar is.
In eerste instantie zou ik zeggen, ja! Vanuit ons klopt het dat er geen nummer aan de SMS gekoppeld is en als er eerdere betrouwbare Sms'jes ervoor verstuurd zijn, haakt deze er op aan. Als er niets privé in vermeld staat, deel gerust een foto van de SMS. Dan kan er altijd nog een blik op geworpen worden

Gigee
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

dank, is voor mij duidelijk zo 😊

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic