Mattiedong

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SMS 500 MB gratis deze maand

Hallo iedereen,

Ik krijg vandaag een SMS binnen van Vodafone dat dit de laatste dag is dat ik 500MB internet kan activeren voor 1 maand. Alleen nu is mijn vraag: kan je de 500 MB overschrijden? En loopt het aan de eind van de maand af?

Met vriendelijke groet,
Bas
8 Reacties 8
brighteye76

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens de voorwaarden eindigt het automatisch na 30 dagen en zit je nergens aan vast.

Echter heb ik het probleem dat ik dus smsde naar 4000 GRATIS INTERNET 500 en een sms terug kreeg dat ik geen gebruik kan maken van deze dienst?!
WAAROM KRIJG IK DIE SMS DAN over dat grais internet?? :@
ilemm

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dit had ik ook. Mijn prepaid tarief (PrePaid+ met bel-sms bonus) zou niet geschikt zijn.
karin50

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
had ik dus ook,en ik krijg nu al sinds gisteren dat zelfde bericht iedere keer weer,heb maar 1 keer geprobeerd aan te melden
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hebben jullie wel binnen 7 dagen na ontvangst van de sms de BloX geactiveerd?
ilemm

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kreeg op 6/10/2014 15:14 een sms: "Let op vandaag is de laatste kans on je gratis 500MB te activeren. ...."
's Avonds aangemeld maar daarop volgde direct de melding per sms: "Vodafone info: op je huidige tarief kun je deze Vodafone dienst niet ansluiten. bel 1200 en kies voor optie adviseur"

Vind het redelijk unfair, want Vodafoen weet wat ik voor prepaid pakket heb en op de voorwaarden (http://gratisinternet500.voorwaarden.info/voorwaarden.html) staat hier niets over.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Heb je ook al contact opgenomen met de klantenservice? Dan kunnen we meekijken met jouw gegevens.
ilemm

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vanochtend kreeg ik een excuus sms van Vodafone. Het zou vanaf nu toch echt mogelijk moeten zijn.
Direct weer geprobeerd en weer kon het niet vanwege 'mijn tarief' (zelfde melding per sms).

Schandalig dat Vodafone zo kinderachtig aan het belletje trekken is.

En nee, ik bel de Klantenservice niet, want die optie in 1200 kost wel geld.



Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé ilemm,

Wat raar dat het nog altijd niet is opgelost. Via het Forum kan ik je gegevens niet inzien, dus het is voor mij onmogelijk om je probleem op te lossen. De enige manier is contact zoeken met de klantenservice door te bellen. Je kunt eventueel ook reageren op ons Twitter of Facebook kanaal. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic