barrylw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SLechte dekking / Geen bereik 6155NH

Ik  hen net  geprobeerd te  bellen om deze  storing / klacht  te  melden maar  ik werd verbroken
3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
barrylw schreef:
Ik hen net geprobeerd te bellen om deze storing / klacht te melden maar ik werd verbroken
Hoi barrylw, welkom op het forum van Vodafone. dat is vervelend dat de verbinding werd verbroken. We doen er alles aan het probleem snel te verhelpen 🙂
janwillem_v

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag Maurice,
 
Zou je eens gedetailleerd kunnen vertellen wat bijvoorbeeld bij deze specifieke melding nu exact gaat gebeuren? Gaat daar iemand naartoe om te meten? Wat als de lage kwaliteit beaamd wordt, komt er dan een mast bij? Wordt de melder nu bij het hele proces op de hoogte gehouden? En als er niets aan gedaan wordt, krijgt de melder dan een coulanceregeling met bijv gratis beëindiging van het contract?
Ik ben heel erg benieuwd wat de exacte stappen zijn hierin.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Naar de meldingen wordt gekeken of het nodig is een uitbreiding te doen op het netwerk. Er vinden ook continu metingen plaats met taxi's die uitgerust zijn met meetapparatuur. Van zo'n onderzoek wordt de klant niet op de hoogte gehouden. Eventueel kan er een dekkingsklacht ingediend worden, dan gaat een medewerker samen met de klant op zoek naar een oplossing.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic