Marra

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SImwisseling

Ik ben Vrijdag naar de Vodafoneshop in Den haag centrum om mijn simkaart om te ruilen maar imijn simkaart ws nogniet geregistreerd dus werd mij verteld dat ze mijn simkaart apart zouden zetten.

Zaterdag terug naar de Vodafone it shop om mijn simkaart op te halen. Krijg ik te horen dat de collega die deze apart heeft gezet niet aanwezig en ze mijn simkaart nergens kunnen vinden. Als oplossing werd mijn telefoonnummer opgeschreven en zodra zij deze collega telefonisch hadden bereikt of deze binnen was gekomen om te werken later op de dag zou er contact met mij worden opgenomen. ( dit was zo rond 12:30 en hij moest 14:00 beginnen)

Uren gaan voorbij dat ik bij mijzelf denk verrek ik ben niet gebeld. Dat ik hup in de auto spring naar de Vodafone Shop en arriveer daar om 16:50 word geholpen en kijk de medewerker aan met een blik van 'doe nou niet alsof je me niet herkent'.

Hij zegt: jaaaaaaaaaaaaa twijfelend om zich heen zoekend naar hulp.
ik zeg: ik zou gebeld worden en jullie sluiten zometeen dus hoe zit het??!!
Hij zegt: jaaa ik weet het jaa sorry
Ik zeg: hoe zit het met me simkaart waar is die dan
Hij zegt: jaaaa jaaa die is ook niet apart gezet
Ik zeg: okay sorry WAT . . .waar gaat dit over
Hij zegt: jaaaa jaa aik weet het ook niet
Ik zeg: dus als ik niet laags gekomen was dan zouden jullie mij ook niet bellen
Hij zegt: jaaa jaa
Ik zeg: wat jaa jaaa de hele tijd niets jaaaa
Hij zegt: 8-[
ik zeg: waarom word mij een zgn oplossing aangeboden en vertellen jullie mij dat ik gebeld ga worden en neemt niemand hier de moeite om mij dat netjes te vertellen en het is nu al 16:50 dit noem ik geen service . .wtf
Hij zegt: jaaaa en corrigeert zichzelf snel met een uuuhmmm we hebben ze helaas niet meer en bij het andere filiaal in den haag hebben ze het ook niet je kan het proberen in Leidschedam
Ik zeg: weet je wat kijk het weer ouwe dit werkt niet zo he . . en loop weg

Mijn vraag is kan ik deze, wat een simpele simwisseling zou moeten zijn ook online regelen nu ik wel geregistreerd ben en er bij de shops niet bekend is wanneer zij weer die simkaarten (prepaid) in hun bezit hebben.

A desparate Vodafone user
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi marra,

Wat vervelend zeg! ik kan me voorstellen dat je hier gefrustreerd van raakt. De klantenservice kan je eventueel ook een simkaart opsturen. Neem hiervoor contact met ons op via 1201, Twitter of Facebook.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic