Raimy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SIM kaart slechte verbinding

Hi Vodafone,

 

Sinds ik een nieuwe telefoonnummer heb, heb ik regelmatig dat mijn verbinding voor 5-10 minuten wegvalt.

Erg vervelend als het halverwege een gesprek gebeurt en de helft aankomt en de andere helft pas over 10 minuten verstuurd wordt.

Dit geldt voor zowel 4G als 5G.

 

Kan er een nieuwe SIM opgestuurd worden zonder dat ik naar een VF winkel hoef?

 

Ik had het liefst dit via de chat functie willen bespreken, maar de chat functie van VF heb ik nog nooit succesvol een gesprek kunnen voeren met een medewerker. (Wordt de chat uitgegooid nadat er een echte medewerker komt chatten).

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Raimy
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat irritant dat je verbinding steeds wegvalt. Uit je bericht begrijp ik dat het probleem is ontstaan nadat je een nieuw nummer hebt gekregen. En ik vermoed dus ook een nieuwe simkaart? Wat je nog zou kunnen testen is of je het probleem ook ervaart met jouw simkaart in een ander toestel en een andere Vodafone simkaart in je huidige toestel. We noemen dit ook wel een kruistest. Ervaar je het probleem niet met een andere Vodafone simkaart in je toestel, dan is de kans groot dat de simkaart wellicht de boosdoener is. Speelt het probleem dan alsnog? Dan is er wellicht wat anders aan de hand. Het beste is om dan onze netwerkcheck even te doorlopen. Aan het einde van deze check wordt vervolgens een case aangemaakt voor onze technische dienst. 

Als de simkaart de boosdoener is, dan kan deze uiteraard worden omgeruild. Dit mag in de winkel , maar je kunt hiervoor ook even chatten of bellen via 0800 - 0094. Via deze weg is dat helaas niet mogelijk.
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic