staceyvengelen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SIM kaart geen service

Hoi,
Ik heb vanmiddag een nieuw abbonement aangeschaft, en de verkoper zei dat hij het binnen een halfuurtje zou doen, nu een aantal uur later staat er nogsteeds 'Geen Service.'
Waar ligt dit aan? En kan ik iets doen om het wel te laten werken?

Groetjes,
Stacey
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey stacyvengelend,

Dat is vervelend. Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart?
Vaak wil dat wel eens helpen. Een simactivatie kan tot 48 uur duren. Mocht het echter niet werken raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien of het nieuwe simkaart nummer goed is doorgekomen.
Via www.vodafone.nl/support/contact zie je hoe je contact kunt opnemen met de klantenservice.
Laat je me even weten of het gelukt is?

Groetjes stevied86
staceyvengelen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi stevie,

Ja, ik heb het toestel al vaker opnieuw opgestart. Ik ben vandaag langs de winkel gegaan en er stond dat mijn product nog in het 'winkelmandje' stond. En dat die het vandaag echt moet gaan doen, anders moet ik morgen terug komen.. Ik hoop dat die het vandaag gaat doen! Kan er anders niks via het forum geregeld worden?

Groetjes,
Stacey
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
staceyvengelen

Helaas niet. Op het forum hebben we niet de mogelijkheid om je gegevens te bekijken. Je kunt wel even een berichtje plaatsen op onze Facebookpagina. Dan helpen mijn collega's je daar verder. 😄
Anonymous
Niet van toepassing
Is het nog gelukt staceyvengelen???

Groetjes stevied86
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
staceyvengelen aangezien je niet meer gereageerd hebt ga ik ervan uit dat het opgelost is 🙂 Ik sluit dit topic daarom.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic