otto

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

SIM kaart geen service

hallo,
ik heb een sim onley abonement . bij aanschaf van een andere telefoon bleek dit kaartje te groot te zijn. ander kaartje gehaald bij vodafone maastricht. na half uur zou oude kaartje het niet meer moeten doen in oude telefoon en het nieuwe kaartje in de nieuwe telefoon zou moeten gaan werken. is nu al een dag geleden en ik krijg nog steeds op mijn nieuwe telefoon de melding : geen service. mijn oude telefoon doet het nog steeds prima. enig idee ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
otto
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Uiteindelijk is mijn dochter toch nog voor niks naar de vodafone winkel in maastricht geweest om daar te horen te krijgen dat ik het zelf moest doen via de telefoon aangegeven op mijn vodafoon. Na ongeveer alle mogelijke menu keuzes te hebben uitgeprobeert, want de aangegeven keuze 9 om iemand persoonlijk aan de lijn te krijgen is voor het gemak een ongeldige keuze (!) kreeg ik toch een levend persoon aan de lijn ( 55 min. in de wacht voor gestaan !) is de sim kaart geactiveerd. Deze handeling zou ik zeer makkelijk zelf hebben kunnen doen wanneer die verander mogelijkheid gewoon gegeven was via mijn vodafone. Dit gaat klaarblijkelijk alleen via een online aangeschafte sim kaart. Kaart was wel binnen 5 min aktief.
groeten Otto

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @otto ,

Misschien dat je even voor de zekerheid met de klantenservice contact kunt opnemen via www.vodafone.nl/support/contact/ dan kijken zij het even voor je na of er niet is misgegaan.
Ik hoop dat het zo gaat lukken.

We kunnen je alleen niet verder helpen met deze vraag via het forum, mocht je in de toekomst nog vragen hebben ben je nog steeds van harte welkom op het forum!
otto
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de telefoon net mee gegeven aan mijn dochter zodat ze naar de vodafone winkel kunnen gaan in maastricht. Ik ga er van uit dat het dan in orde gaat komen. Bedankt voor je reactie!
groeten,

otto
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @otto ,

Geen dank! Hopelijk gaat het lukken.
Je weet de weg naar het forum te vinden ;).
otto
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Uiteindelijk is mijn dochter toch nog voor niks naar de vodafone winkel in maastricht geweest om daar te horen te krijgen dat ik het zelf moest doen via de telefoon aangegeven op mijn vodafoon. Na ongeveer alle mogelijke menu keuzes te hebben uitgeprobeert, want de aangegeven keuze 9 om iemand persoonlijk aan de lijn te krijgen is voor het gemak een ongeldige keuze (!) kreeg ik toch een levend persoon aan de lijn ( 55 min. in de wacht voor gestaan !) is de sim kaart geactiveerd. Deze handeling zou ik zeer makkelijk zelf hebben kunnen doen wanneer die verander mogelijkheid gewoon gegeven was via mijn vodafone. Dit gaat klaarblijkelijk alleen via een online aangeschafte sim kaart. Kaart was wel binnen 5 min aktief.
groeten Otto
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn dat het inmiddels is opgelost Otto. Bedankt voor de update.

Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic