Hoi
Fodavone1256 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
In een winkel moet je altijd je identiteitsbewijs bij je hebben om aan te tonen dat jij de eigenaar bent van de Simkaart en daarnaast moet je je bankpas meenemen vanwaar Vodafone elke maand het geld afschrijft en moet je in de winkel 0,01 euro pinnen!
Dus iemand anders sturen is geen optie
😞Er is dus echt maar 1 oplossing en dat is het bellen naar de
klantenservice van Vodafone (0800-0094) en dan kunnen ze je een nieuwe kaar toesturen (in Nederland). Eventueel zou je kunnen proberen om via een
chat te starten. Dan hoef je niet te bellen en kan het gewoon via internet, je browser (zoals je nu hier ook online bent). Ik weet niet of ze via de chat ook opsturen, je kan het altijd even proberen.
Laat weten of het is gelukt en nog veel plezier in Azië.
PS: heb je je kaart nu wel geblokkeerd? Aangezien je hem verloren bent en dat straks niet mensen er nog mee kunnen bellen!