Rogierrr

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SIM kaart activeren

Zakelijk abonnement afgesloten door mijn werkgever begin juli incl. Galaxy S6. Vrijdag opgehaald en SIM blijkt niet geactiveerd. Simpel denk je, even de klantenservice bellen zoals dat bij elk gerenomeerd bedrijf werkt. Niet dus, ten eerste is het volledig onduidelijk welk nummer je moet bellen en vervolgens word je van het kastje naar de muur gestuurd om uiteindelijk te horen te krijgen dat er al 21 dagen een storing geregistreerd staat op dit nummer en niemand me kan vertellen wat de status is en wanneer ik gebruik kan maken van mijn abonnement. Dan maar via Twitter zou je denken, die lossen het wel op... fout dus... "als me verteld is dat het probleem geregistreerd is, is men er druk mee bezig. Nee, we kunnen helaas geen indicatie geen want belofte maakt schuld" Serieus?Als ik nu naar een Vodafone winkel rij krijg ik zonder probleem een nieuw nummer maar een zakelijk abonnement activeren kost een maand en daar moet ik maar begrip voor hebben omdat Vodafone recentelijk "succesvol" een nieuw systeem heeft geimplementeerd??
2 Reacties 2
Rogierrr
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Begin juli moet zijn juni
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Rogierr, vervelend om te lezen dat de start van je nieuwe zakelijke abonnement niet vlekkeloos verloopt. Heb je via Twitter al je gegevens (op verzoek) gestuurd zodat het nagekeken kan worden? Zo niet, raad ik je aan om dat nog even te doen zodat onze collega's de laatste status voor je kunnen nakijken en je wellicht meer duidelijkheid kunnen geven over het issue. In ieder geval excuses voor het ongemak.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic