Flying Dutchman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

SIM installeren voor reis naar EU

Ik heb eervorig jaar een SIM gekocht voor toekomstige reizen naar NL/EU. Nu probeer ik in de USA een account in te stellen bij Vodafone en de SIM in een telefoon te stoppen zodat ik meteen kan bellen wanneer ik in NL aankom. Jammergenoeg werkt de Activering van de SIM hier niet. Hoe kan ik (1) een account instellen (Ik heb wel een telefoon nummer die aan het SIM vast zit) zodat ik hem met de nodige gegevens in kan stellen en een bundel kan kopen voor wanneer ik in NL ben?
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Flying Dutchman
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is echt een administratieve vraag die wij hier op de community niet kunnen beantwoorden. Het best wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of via een chat te starten met Vodafone klantenservice. Deze mensen kunnen je SIMkaart activeren en/of een account aanmaken zodat je direct in Nederland er mee aan de slag kunt.

Alvast welkom in Nederland terug 🙂
Flying Dutchman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank U wel. Ik heb ze inderdaad gebeld en er is geen oplossing van die kant af voor de telefoon die ik had, maar toen ik een van mijn eigen telefoons had kon ik hem wel aansluiten zodat ik de SIM registratiecode ontving. Dus - Het probleem was/is met de telefoon hier die met Verizon gekoppeld was.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super om te lezen dat het opgelost is en dat je hebt kunnen achterhalen dat het aan de telefoon lag.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic