xMelanieexxx

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SD kaart niet gevonden

Hallo allemaal,

Ik heb al bijna een jaar een Samsung Galaxy Ace, en nooit problemen mee gehad.
Nu kreeg ik vandaag ineens de melding dat mijn SD kaart eruit gehaald was terwijl ik er niet aan heb gezeten..
Mijn telefoon pakt nu de SD kaart niet meer, en de computer ook niet!

Er staan heel veel foto's op dus graag hulp!

Gr.
1 Reactie 1
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Je zou eens kunnen proberen om de contactjes van de geheugenkaart even schoon te poetsen met iets van alcohol. Niet zeiknat maar gewoon een beetje vochtig. Dan weer even opnieuw proberen.

Je zegt dat de computer de geheugenkaart ook niet ziet, bedoel je dan dat je het SD kaartje uit het toestel hebt gehaald en in een andere kaartlezer hebt gestoken? Of via een USB kabel dat die nog in het toestel zit?
Als dat laatste het geval is dan zou ik even op zoek gaan naar een andere geheugenkaartlezer.

Anyway, als het kalf verdronken is dempt men de put. Mocht het weer hersteld zijn (wat ik hoop voor je!), maak regelmatig backups. Vodafone Cloud is een simpele tool waarmee je dat kan doen, dan weet je zeker dat je je kostbare foto's, video's en muziek niet kwijtraakt. Sommige mensen denken dat "Cloud" betekent dat iedereen je foto's kan zien maar dat is niet het geval. Alleen jij kan bij de backup.

Kijk dit filmpje voor Vodafone Cloud: http://www.youtube.com/watch?v=80zHepfBbNA.

Als deze tip je geholpen heeft, klik dan even op het duimpje onder dit bericht 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic