vrobbesom

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S7 zilver en Gear VR... info pls

Ik snap er niks meer van :-S

S7 op tijd besteld (aan de telefoon werd zelfs opgemerkt dat ik de eerste was). Aangegeven de zilveren versie te willen en dat iik , als 3D vormgever zijnde, veel interesse had in de Gear VR actie.
NU blijkt..de zilveren versie wordt later geleverd en daarbij vind ik op de SAMSUNG site dat juist de zilveren versie niet meeodet in de actie.
Het is al idioot dat er onderscheid op kleur wordt gemaakt maar waarom weet Vodafone hier niet van??
Dan had ik wel een zwarte besteld :-S nu weet ik het en ben ik te laat om te cancelen en alsnog de zwarte te bestellen.. Nou heb ik na 6 Jaar Iphone eindelijk de overstap durven maken en tot nu aan toe voelt het allemaal niet zo goed 😞
Kan iemand me hier meer over vertellen???
5 Reacties 5
vrobbesom
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou, ik geef mezelf maar antwoord..

Vandaag weer met Vodafone gebeld, men excuseerde zich..de zilveren versie was en wordt voorlopig niet leverbaar in de Benelux..fraai is dat, wat als ik nou niet gebeld had?
Pluspunt, ik heb dus wel recht op de bril en heb mijn bestelling veranderd naar een zwart exemplaar met behoud van de eerste aanvraag datum.. jammer, zilver leek me wel wat.
Vanaf de 23e zijn de zwarte weer leverbaar.. ik wacht geduldig af 😞
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Hoi @vrobbesom, ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten totdat je jouw nieuwe S7 in je armen kunt sluiten. Ik begrijp dan ook heel goed dat je teleurgesteld bent dat je nog wat langer moet wachten. Gelukkig heb je nu een richtdatum gekregen, dus kun je langzaamaan gaan aftellen. Laat je ons nog even weten hoe je S7 bevalt, zodra je hem hebt? Groetjes, Désirée
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Hoi , ben ik weer! 😉 Heb je jouw nieuwe S7 inmiddels al ontvangen?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
vrobbesom , omdat we niets meer van je gehoord hebben, sluiten we dit topic over 48 uur. Je kunt er dan niet meer op reageren. Hopelijk ben je inmiddels al druk in de weer met je nieuwe toestel 🙂
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic