Silviam1975

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S7 edge videobellen

Wie kan me helpen
Ik kan wel ge video belt worden maar zelf geen video gesprek starten
Staat bij mijn kiezer geen icoon en kan het nergens vinden
5 Reacties 5
Silviam1975
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niemand??
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Silviam1975, welkom op het Forum! Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd. Heb je inmiddels zelf al een oplossing kunnen vinden? Mocht het nog niet werken, probeer het dan eens door je toestel handmatig op 3G te zetten. Het is ook belangrijk dat de ontvanger van het gesprek verbonden is met 3G.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Silviam1975, ik heb het voor de zekerheid ook intern nagevraagd. Sommige Galaxy telefoons ondersteunen nog videobellen via 3G. (Dus via 2G en 4G werkt het niet). Videobellen is wel een oude standaard die alleen nog op vanilla toestellen werkt. (Dat zijn toestellen zonder Vodafone software).

Met moderne apps kun je wel altijd videobellen via elke internetverbinding met genoeg snelheid. Het advies is dan ook dit te gebruiken. Mocht je het toch willen proberen, zorg dan dat beide zijn verbonden met 3G.
Silviam1975
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik heb ook wel andere gedownload naar vond het gewoon vreemd dat ik wel oproepen video kan ontvangen maar niet kan beginnen
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Silviam1975 , dit kan liggen aan het feit dat dit werkt omdat de techniek nog in het toestel zit, alleen werken de knoppen dan niet. Uiteindelijk zal dit komen te vervallen omdat er andere, betere alternatieven zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic