Dio

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S7 Edge bevriest telkens na laatste update

Update: door

Hoi, mijn S7 Edge bevriest 2-3 keer per dag sinds de laatste update. Het toestel reageert dan niet meer op de powerbutton, homebutton of pulldown topmenu en het toestel wordt ook erg warm. De enige manier om het toestel opnieuw op te starten is om de powerbutton en volume Min tegelijkertijd 10 seconden in te drukken waarna de telefoon herstart. Bekend probleem? Zijn er meer mensen met deze klachten?
Hoi, mijn S7 Edge bevriest 2-3 keer per dag sinds de laatste update. Het toestel reageert dan niet meer op de powerbutton, homebutton of pulldown topmenu en het toestel wordt ook erg warm. De enige manier om het toestel opnieuw op te starten is om de powerbutton en volume Min tegelijkertijd 10 seconden in te drukken waarna de telefoon herstart. Bekend probleem? Zijn er meer mensen met deze klachten?
9 Reacties 9
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Dio,

Ik raad je aan om je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Maak van tevoren wel eerst een backup van je gegevens.
Waarschijnlijk lost dit het probleem op. Mocht dat niet zo zijn, dan horen we natuurlijk graag van je.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Dio,

Is het nog gelukt?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Dio
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Marc,

Excuus voor de vertraagde reactie. Ik durfde niet terug te gaan naar de fabrieksinstellingen omdat ik niet goed weet wat er dan allemaal permanent gewist is van mijn telefoon.

Vanochtend kwam Vodafone met een nieuwe update. Ik heb aangeklikt dat hij 'm moest installeren. na een paar minuten herstartte het toestel en staat er sindsdien zachtjes het samsung logo te gloeien op het scherm. Verder gebeurt er niks. Dat was een uur geleden. Het ziet er niet naar uit dat er verandering in gaat komen en dat het android robotje met het draaiende buikje in beeld gat komen. De telefoon is ook best warm trouwens.

Suggesties wat te doen?
Dio
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Update: Na een keer of 16 een harde reset [power + volume-] te hebben gegeven startte de telefoon helemaal op en gaf aan dat de laatste update was geïnstalleerd. Vanochtend liep de telefoon opnieuw vast en reageert niet meer op welke toetsencombinatie dan ook. Alleen de blauwe led brandt. Voor de rest is de telefoon dood. Wat nu?

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Dio, lukt het wel nog om je toestel te koppelen met Samsung Kies? Dan kun je de software opnieuw op het toestel laden. Anders is een reparatie de laatste oplossing.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Dio, is het nog gelukt? Bij geen reactie sluiten we het topic.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic