Eric_E

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S7 Edge/Nougat : sluimerende apps

Ik heb sinds mijn S7 Edge de Nougat update ontvangen heeft een probleem met sluimerende apps. Hoewel dit over het algemeen genomen prima werkt zijn er een aantal apps waarvan ik niet wil dat ze gaan sluimeren. Zo heb ik bijvoorbeeld een app die automatisch foto's upload nadat deze gemaakt zijn.
In Android 6 was het vrij simpel om bepaalde apps uit te sluiten van deze sluimer-stand, maar in Android 7 heb ik dat nog niet kunnen vinden :@
Iemand een idee waar dat in te stellen is zonder meteen het hele systeem uit te zetten ?
5 Reacties 5
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Eric_E,

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar kun je toevallig ergens in jouw instellingen een optie vinden met 'Accuoptimalisatie' of iets in die trant? Ik vond hier iets over op Tweakers, hierbij de link: https://tweakers.net/reviews/4801/4/android-7-nougat-multitasking-besparing-en-nieuwe-meldingen-accu.... Wellicht heb je daar iets aan 🙂

SamsungExpert: Kun jij Eric_E hier misschien verder bij helpen?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Eric_E,

Is het nog gelukt met de tips van Sietske? We horen graag van je terug! Mocht dit niet hebben geholpen dan helpen we je graag verder :).
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic