Ducosaurus

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S6 schermvergrendeling vegen uitgeschakeld

Hoi, op mijn S6 had ik voor een tijdje een patroon als schermvergrendeling, nu ben ik dat zat en wil ik terug naar 'vegen'. Echter staat daarbij: "Uitgeschakeld door beheerder, coderingsbeleid of opslag aanmeldingsgegevens"
Hoe zorg ik ervoor dat ik gewoon weer kan vegen om op mijn mobiel te kunnen?
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Zie dat nog niemand van het forum en bericht heeft achtergelaten op je topic.

Wat je even zou kunnen doen is het patroon verwijderen en dan kijken of je optie vegen kunt inschakelen (ook op mijn Galaxy S6 staat vegen uitgeschakeld) en andere tip is om gebruik te maken van de fingerprint optie daardoor unlock je met je vinger gewoon het toestel stukken makkelijker (en je betaald daar natuurlijk ook voor ;))! Daarbij kun je nog altijd en wachtwoord gebruiken mocht het meerdere keren zijn fout gegaan.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Ducosaurus , is het nog gelukt? 🙂
Ducosaurus
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee helaas, heb nu maar vingerafdruk gedaan, heb je nog andere opties?
Anonymous
Niet van toepassing
Je zou eventueel het toestel terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen. Vergeet daarbij niet een back-up te maken van je toestel.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Ducosaurus , is het inmiddels nog gelukt? Het kan overigens ook een beleid zijn dat is geactiveerd na het toevoegen van een agenda of e-mailadres van je werk. Bijvoorbeeld via exchange zijn door de werkgever/IT-afdeling extra beperkingen aan te geven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic