Ik heb een vodafone branded s6, standaard kwam deze met de VDF CSC. In de tussentijd heb ik enkele andere stock samsung firmware geprobeerd (XEF (frans), PHN (nederlands) en BTU (UK). Elke keer als ik weer probeer terug te keren naar VDF wordt de CSC echter SIM (sloveense vodafone partner, SIM heeft niets te maken met simkaart maar is de naam voor een provider aanpassing). Ik heb van alles geprobeerd, resets, flashen met andere simkaarten, flashen zonder simkaart, resets etc etc etc (normaal werkt: flashen firmware met sim uit land x, volledig booten, terug naar recovery, factory reset, opnieuw flashen om de juiste csc van land x te krijgen)
Om verschillende redenen heb ik mijn toestel ook 2 maal ter reparatie moeten aanbieden, ook toen kwam mijn toestel terug met de SIM CSC, ook de recovery optiies in Samsung Switch geven de SIM CSC. Een beetje googlen leert mij dat toestellen uit alle andere europese landen hier last van hebben (flashen multi-csc vodafone rom na flashen niet vodafone rom-> altijd sloveense vodafone)