LeegPakMelk

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S6 Edge: een leeg melkpak

Wat een rampenplan, de Samsung S6 Edge....sinds de aanschaf in september 2015 het éne na het andere probleem. Meest recente probleem is dat het toestel gemiddeld 20x per dag een harde reboot moet ondergaan alvorens het toestel enig leven vertoont. Valt dus gemiddeld 20x per dag spontaan volledig weg of loopt vast. Tot overmaat van ramp weigert de telefoon het opladen van de accu. Kortom, gedoe alom. Waarschijnlijk een "maandagochtendje"

Gelukkig is er dan de klantenservice van Vodafone.....
Mijn hemel.
Je moet je eerst een weg banen door het woud aan doorkiesnummers alvorens je uberhaupt iemand aan de lijn krijgt. Spreekwoordelijk heb je dan niet de juiste persoon en word je doorverbonden. Ook die persoon blijkt dan niet de juiste te zijn, je wordt doorverbonden en je doet je verhaal van voren af aan. Voor je het weet ben je ruim een uur onderweg, heb je je verhaal minstens 6 keer verteld en ben je nog geen fractie wijzer.
Diametrale adviezen te over: "helaas kunnen wij op dit moment niets voor u doen. Heeft u verder nog vragen?" (het meest voorkomend) via "U heeft de lelefoon ws laten vallen? Waterschade misschien? Nee, ik zeg niet dát u de telefoon heeft laten vallen of waterschade heeft, maar dat zou kunnen. Tsja, en dan vervalt de garantie en draait u zelf voor de kosten op." en "U had gewoon even eerder moeten bellen." tot: "Uw telefoon heeft een systeemfout. U heeft recht op een nieuwe. U moet daartoe zelf contact opnemen met Samsung..."
Niet dus. Samsung verwijst weer terug....
In de winkel: "Heeft de klantenservice u dat gezegd? Wat een onzin. Recht op een SWAP heeft u pas dan als na 3 reparatiepogingen de telefoon het nog steeds niet doet..." Gemakshalve ga ik ervan uit dat ik de telefoon 3x 8 tot 10 werkdagen kwijt ben. Dan is het bijna 24 mei en kan ik een providerswitch doen....(moet ik wel alert zijn op de opzegtermijn anders wordt mijn abonnement stilzwijgend verlengd en ben ik weer 2 jaar de beste soort klant die Vodafone hebben kan: 55 euro per maand incasseren voor niets in return.)

De S6, een leeg melkpak met een nietszeggende Vodafone-klantenservice backing-up
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi LeegPakMelk ik heb zojuist op je andere topic gereageerd. Ik laat deze dan ook sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic