BokkieAndijk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S6 EDGE probleem.

Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen? Ik heb via Marktplaats een gouden 64GB S6 EDGE gekocht. Prachtig toestel maar hij heeft een probleem. Als ik de telefoon in de energie spaarstand zet en de bluetooth en Wi-Fi en locatie voorziening uit heb staan en de telefoon niet gebruik dan zakt het batterij percentage van 100% naar 0% in een uurtje of 6. Ik ben in het bezit van de orginele factuur van Vodafone. Ik zou hem graag onder garantie laten repareren maar ik heb geen flauw idee waar ik hem heen kan brengen. Nu hoop ik dat iemand deze vraag voor mij kan beantwoorden. Alvast bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
weet je toevallig of die online of in een winkel is aangeschaft

het enigste wat ik je kan adviseren ga even langs een vodafone winkel met de orginele factuur waarschijnlijk kennen ze hem daar gewoon opsturen voor reparatie

Bekijk in context

3 Reacties 3
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
weet je toevallig of die online of in een winkel is aangeschaft

het enigste wat ik je kan adviseren ga even langs een vodafone winkel met de orginele factuur waarschijnlijk kennen ze hem daar gewoon opsturen voor reparatie
BokkieAndijk
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben naar de winkel gereden en daar vertelden ze inderdaad dat hij gewoon door hun opgestuurd kan worden. Alleen zit ik dan 2 tot 4 weken zonder telefoon. 😞 Nu ga ik eerst ff in mijn vriendenkring kijken of er iemand voor die periode een telefoontje te leen heeft. Komt vast goed. Bedankt voor je reactie. Er mag een slotje op dit topic.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
- Gesloten -
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic