nadia-94

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S5 problemen met schermbeveiliging

Gisteravond pakte ik mijn telefoon en wilde zo als gewoonlijk mijn patroon invoeren maar nu gaf hij aan dat het het verkeerde patroon was. Ik een aantal keer geprobeert omdat ik nooit iets aan de beveiliging gedaan heb behalve het patroon ingesteld. Uiteindelijk heb ik de pincode moeten invoeren om weer op mijn telefoon te kunnen. Ik ging bij de instellingen kijken bij de schermbeveiliging en daar staat nu vegen als ik dat wil veranderen moet ik een pincode invoeren. Heb al vanalles geprobeerd maar niks werkt.
De telefoon opnieuw opstarten heb ik al geprobeert dit werkt niet.

Kan iemand mij helpen?
6 Reacties 6
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi nadia-94 , wat lastig dat de schermbeveiliging ineens niet meer werkt zoals voorheen! Heb je wellicht een softwareupdate gedaan, waarna het niet meer werkte? Kun je eens een soft reset proberen? Dit doe je door de powerknop en de volume-down knop tegelijk ingedrukt te houden, ongeveer 1 seconden. Het toestel start dan opnieuw op.

Werkt dat niet, dan kun je proberen de fabrieksinstellingen te herstellen. Maak voordat je dit doet een backup, want hierbij gaan je gegevens verloren. Hoe je de fabrieksinstellingen herstelt, vind je hier.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
nadia-94 , is het nog gelukt? 🙂
nadia-94
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De soft reset werkte niet en terug naar fabrieksinstellingen zetten heb ik nog niet gedaan.
Weet ook nog niet als ik hem ga terug zetten.
Ik ben er ondertussen al aan gewend.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
nadia-94, de keuze hiervoor kunnen wij natuurlijk niet voor je maken. Ik ben wel benieuwd of het probleem is opgelost als je besluit toch de fabrieksinstellingen terug te zetten. Laat het hier dan even weten 🙂
nadia-94
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga hem niet terug zetten naar de fabriekinstellingen.
Ik laat het zo als het nu is.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic