Sinds wanneer heb je dit probleem en wat heb je allemaal al geprobeerd (kruistest etc).
Als je al een kruistest hebt gedaan, kun je een onderzoek laten plaatsen via de klantenservice.
Geef hier ook bij door wanneer je na de s5 hebt gebeld met je thuis nummer en eventuele andere nummers. (Datum, tijdstippen, postcode van de s5 op dat moment, welke nummers ervaren dit als ze de s5 bellen en waar waren deze nummers op dat moment).
Mijn collega's van de technische dienst gaan er dan mee aan de slag. Zij gaan controleren hoe het nummer op het netwerk staat etc.
Het kan ook tevens de telefoon zijn (hier kom je achter door de kruistest). Is het de telefoon dan raad ik je aan om het toestel eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Werkt het dan nog niet dan kun je een hard reset proberen. Vergeet hierbij niet om een back-up te maken van het toestel. Als dat ook niet werkt dan moet het toestel gerepareerd worden
https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml