Hallo allen,
Ik heb sinds gisteren problemen met mijn S5NEO die ik nu zo een 3 maanden heb. Ik heb heel slecht verbinding met Wi-Fi maar ook met 4G! Ik ben nu op diverse plekken geweest en dat gaf de doorslag dat het niet lokaal is.
Ik heb gistermiddag in de supermarkt bemerkt dat ik op 4G slecht bereik had met internet. Ik wijtte dit aan wellicht een slecht bereik aldaar, niets aan de hand leek me. Ik heb uiteindelijk gisteravond thuis bemerkt dat ik niet op Wi-Fi zat en heb een aantal keer geprobeerd in te loggen op mijn eigen Wi-Fi, dit lukte niet of zeer moeizaam. Mijn vrouw met haar S4 Mini en iPad air hadden geen probleem, evenals mijn nieuwe chromebook. Vandaag ben ik naar mijn werk gegaan en daar heb ik bijna niet gekeken, maar moeizaam was het wel. Nu ben ik ergens anders en ook daar lukt het totaal niet met Wi-Fi en 4G :-|. Ik heb mijn S5 NEo al een keer uitgezet en net een ander netwerk geselecteerd om daarna weer terug te gaan naar Vodafone, dit haalt niets uit.
Heeft iemand anders dit ook ervaren en een oplossing? De komende twee dagen zijn onbeperkt toegang tot 4G en ik ga hier waarschijnlijk niets van meemaken, dit vind ik erg jammer!
Gr Arthur