xpression

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S4 Mini gaat uit en aan bij downloaden updates

Ik heb sinds een paar maanden een steeds vaker terugkerend probleem: als er updates worden gedownlaod, gaat mijn telefoon uit en vanzelf weer aan. Ik moet dan mijn simkaart ontgrendelen en dan werkt het toestel gewoon goed. Maar het is natuurlijk wel erg vervelend.
Het gekke is dat ik beide opties met betrekking tot de updates (automatisch bijwerk en en Alleen Wi-Fi) heb uitgeschakeld.

Wat ik al gedaan heb:

  • Met Samsung Kies een backup gemaakt van het toestel en deze backup daarna weer teruggezet.
  • Er zit een nieuwe accu in.
  • Ik heb de app "Touch Wiz" uitgeschakeld.
Maar geen van deze acties hebben geleid tot de uiteindelijke oplossing: afgelopen nacht was het weer raak.
Dan moet ik mijn toestel ontgrendelen en dan staan er (standaard) updates klaar om geinstalleerd te worden.

Mijn toestel is van 22-08-2014 dus ik heb nog garantie.
Maar wie heeft de oplossing tot dit probleem?
14 Reacties 14
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je het toestel al eens terug gezet naar fabrieksinstellingen?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
steven-

Dat geeft xpression inderdaad al aan:

    Met Samsung Kies een backup gemaakt van het toestel en deze backup daarna weer teruggezet.

xpression
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
steven: ik ben net terug van vakantie waar het op een gegeven moment zo erg was dat mijn telefoon binnen 10 minuten 5x (!!!!) uit en aan ging! Echt te bizar voor woorden.
Ik ben nu bezig om de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
Anonymous
Niet van toepassing
Laat me maar weten of het geholpen heeft. Als het daarna nog steeds is dan zit er nog maar één ding op en dat is het toestel laten repareren.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
xpression heeft het terugzetten naar de fabrieksinstellingen geholpen?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
We hebben geen reactie meer ontvangen. Daarom is dit topic gesloten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
xpression
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een bericht geplaatst over het feit dat mijn S4 Mini te pas en te onpas uitvalt.
Nu wil ik bij dit bericht een reactie plaatsen en prompt is het hele bericht weg.
Via Google is het nog te vinden, maar als ik een reactie wil plaatsen, blijkt het in het archief (???) te staan?
De topic was nog niet afgesloten en ik wil graag dat dit bericht weer zichtbaar wordt.

Forummedewerkers, kunnen julie dit voor mij regelen?
Dank!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
, je bericht was inderdaad gearchiveerd omdat er langere tijd geen reactie meer was gekomen. Ik heb het topic nu weer heropend en je berichten samengevoegd. Houd er rekening mee dat wanneer er langere tijd geen reacties worden ontvangen we het topic kunnen archiveren. We bekijken dat altijd per topic. Topics met veel nuttige informatie laten we bijvoorbeeld (langere tijd) staan.
xpression
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tot op heden is mijn telefoon nog 1x uitgegaan dus om te zeggen dat het probleem nu permanent is opgelost.
Het viel mij wel op dat de telefoon uit en aanging bij een update van Vodafone Protect. Ik weet niet of dit er mee te maken kan hebben, maar ik heb deze app verwijderd. Nu lijkt het goed te gaan.
Overige updates worden gewoon prima automatisch bijgewerkt.

Ik kijk het nog even aan.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Mocht er toch iets fout gaan horen we het graag van je terug ! Je kunt dan gewoon reageren in dit topic. Fijn om in ieder geval te horen dat updates ook echt updaten :).

We horen het nog van je, fijne avond!
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@xpression gaat het nu allemaal goed?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien er weer niet wordt gereageerd, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic