hier besteld op 10-11-2012, telefonisch, en daar is ons beloofd dast de telefoon er binnen 5 tot 10 werkdagen zou zijn. maar waarschijnlijk, eigenlijk wel zeker binnen 5 werkdagen. helaas nog niet geleverd. al vele malen gebeld met de klantenservice, maar ook daar weet de een niet wat de ander zegt.
al jaren klant, maar dit is werkelijk waardeloos, zo word er eerst bij bestelling bovenstaande verteld, dan na een 10 werkdagen wachten wisten ze niet precies hoe het zat, maar hij zou er binnen een paar dagen zijn, toen werd het hij was niet leverbaar vandaar dat het ff duurde, en toen was het nog steeds niet leverbaar. gisteren vertelden ze mij dat de koerier het ophaalde uit duitsland en dan zou het er a.s. woensdag moeten zijn, maar........... nieuwe klanten gaan eerst.
mijns inziens ga je niet zo om met je bestaande klanten, waardeloos geode dit allemaal.
oh ja.... ik zou via mail horen of het niet leverbaar zou zijn al dan niet verstuurd werd oid, maar niets van dat alles... alleen dat mijn nieuwe abbo 11-11 ingegaan is. waar ik dus niets aan heb omdat de oude telefoon kapot is.......
had ik het maar ergens anders besteld...