Viverius

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

S3 wordt niet uitgeleverd / is deze eigenlijk branded?

Inmiddels begrijp ik dat besttelingen van de S3 vanaf oktober niet uitgeleverd worden tot op heden. Dit betekent dat ik het contract kan annuleren. De aanbieding die ik heb is wel een hele goede dus die ben ik dan kwijt. Weet iemand of de S3 van Vodafone via internet branded zijn? Oftewel is de software van Vdafone of is deze origineel?
22 Reacties 22
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hi Viverius,

Er zijn twee versies, een The voice of Holland editie en een unbranded editie.
Indien je het te lang vindt duren kan je inderdaad annuleren maar dat zou zonde zijn van de mooie aanbieding.

Lastige keus! Succes daarmee 🙂
Viverius
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb er voor gekozen om maar af te wachten 😄
 
de aanbieding is super.
ik heb eigenlijk nooit de klantenservice nodig gehad bij Vodafone. Nu dus in korte tijd een aantal keer.
super vriendelijk en begripvol.
ik weet nog steeds niet wanneer mijn toestel komt maar om bovengenoemde redenen blijf ik toch graag bij VF.
 
groeten Lex
Viverius
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
En nog steeds geen bericht wanneer mijn phone er zal zijn.....Man Verdrietig
StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb hetzelfde probleem, heb 13 November besteld, nog steeds geen S3 geleverd gekregen, laat staan een bericht ontvangen dat hij verzonden is.
Had met de klantenservice gebeld afgelopen woensdag, daar werd mij verteld dat er net een lading S3's binnen was gekomen, maar ze nog niet konden vertellen of ik daar een van zou krijgen. Als ik vrijdag terug zou bellen, zouden ze me dat wel kunnen vertellen, zei de medewerkster.
Vrijdag gebeld, konden ze nog steeds niks zeggen.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo,

Ik heb het even voor jullie nagevraagd. De toestellen zijn op voorraad.
Het kan zijn dat er een kleine vertraging is in de levering. Maar als jullie al zo lang wachten, dan raad ik je aan om daar toch even naar te laten kijken door onze klantenservice.
Je kunt ons eventueel ook bereiken via Twitter (@VodafoneNL) of Facebook.

Hopelijk hebben jullie je toestel dan snel in huis.
StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
bedankt astrid
straks of morgen dan toch maar weer eens bellen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
StefanC schreef:
bedankt astrid
straks of morgen dan toch maar weer eens bellen
Graag gedaan 🙂
Laat je me even iets weten als je je toestel binnen hebt?
StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Heb dus gebeld, hij wordt waarschijnlijk pas begin volgende week geleverd.
Vraag me af waarom dat zo lang duurt...
moniquejans

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hier besteld op 10-11-2012, telefonisch, en daar is ons beloofd dast de telefoon er binnen 5 tot 10 werkdagen zou zijn. maar waarschijnlijk, eigenlijk wel zeker binnen 5 werkdagen. helaas nog niet geleverd. al vele malen gebeld met de klantenservice, maar ook daar weet de een niet wat de ander zegt.
al jaren klant, maar dit is werkelijk waardeloos, zo word er eerst bij bestelling bovenstaande verteld, dan na een 10 werkdagen wachten wisten ze niet precies hoe het zat, maar hij zou er binnen een paar dagen zijn, toen werd het hij was niet leverbaar vandaar dat het ff duurde, en toen was het nog steeds niet leverbaar. gisteren vertelden ze mij dat de koerier het ophaalde uit duitsland en dan zou het er a.s. woensdag moeten zijn, maar........... nieuwe klanten gaan eerst.

mijns inziens ga je niet zo om met je bestaande klanten, waardeloos geode dit allemaal.

oh ja.... ik zou via mail horen of het niet leverbaar zou zijn al dan niet verstuurd werd oid, maar niets van dat alles... alleen dat mijn nieuwe abbo 11-11 ingegaan is. waar ik dus niets aan heb omdat de oude telefoon kapot is.......

had ik het maar ergens anders besteld...
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Monique,

Wat zonde dat je zo lang moet wachten. Zoals Astrid aangaf zijn ze op voorraad nu dus hopelijk heb je hem snel binnen.
Laat je het ons weten wanneer je hem hebt? 🙂


moniquejans

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ach en bij het leed dat vodafone heet, zijn we nog geen steek verder, en nu zijn ze leverbaar, maar...... tot grote verassing zal het nu nog eens 5 dagen gaan duren.

wat een tuut zooi, laatste keer dat ik via vodafone bestel...
moniquejans

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
overigens vraag ik me ook af wie me kan vertellen of hij wel of niet naar ons gaat aangezien ze voirge week zeiden dat de telefoons eerst naar nieuwe klanten gaan...

na 5!!! verschillende nummers waar ik heen moet bellen, weet ik nog niks....
mocht hij namelijk niet naar ons gaan dan wil ik het annuleren, en tevens wil ik een compensatie van de abbokosten, gezien ik niet optimaal gebruik kan maken van mijn abbo, wegens een kapotte telefoon, en de nieuwe die niet geleverd word.

help...
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi moniquejans,

Je kan hiervoor het beste contact opnemen met de klantenservice.
http://www.vodafone.nl/klantenservice/

Heb je geen zin om te bellen dan zou je ook kunnen kiezen voor bijvoorbeeld twitter of facebook 😉
moniquejans

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt tom voor je hulp. helaas nog steeds geen duidelijkheid.

niemand weet iets......
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Anulleer de besteling mocht dit mogelijk zijn, en ga dan even langs een vodafone winkel, beide toestellen voor zover ik weet zijn niet branded en hebben de PHN firmware(unbranded)
EricM

Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hallo allemaal,

We hebben het goede nieuws gekregen dat alle Samsung SIII modellen op voorraad zijn.Robot LOL

Men heeft voorraad verschoven van de winkels naar de Online Shop en vice versa waardoor alle versies nu voor alle kanalen beschikbaar zijn.
Degene die aan het eind van deze week al lang wachten op de levering van een van de Samsung SIII modellen mogen een PM naar de moderator sturen met Persoonlijke gegevens, ordernummer, klantnummer en mobiele nummer. Dan kijken wij na of daar iets misgaat.

Natuurlijk kun je zelf de orderstatus nakijken op onze site: http://voda.fo/ne/6ezb1.


StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
ik zit nu al meer dan 3 weken te wachten
vorige week maandag zeiden ze dat hij begin deze week bezorgd zou worden
afgelopen maandag nog maar eens voor de zekerheid gebeld, zeiden ze;
"morgen (dinsdag) wordt hij afgeleverd bij de koerier en dan zult u hem woensdag of donderdag ontvangen"
gister nog steeds niet bezorgd, dus maar weer gebeld
zeiden ze dat er iets fout was gegaan met een nummer (IMEI nummer ofzo?), en dat hij op z'n vroegst maandag bezorgd zou worden
dan is het dus  bijna 4 weken sinds de bestelling geplaatst is
dat is toch absurd?
is het niet mogelijk om gewoon zelf ene op te gaan halen bij een vodafone winkel?
StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
nog een keer gebeld, nu wisten ze weer helemaal niet hoe lang het zou gaan duren
bestelling dus geannuleerd, kan ik niet eens nu meteen naar een vodafone winkel gaan, moet eerst 24 uur wachten
wat een slechte service is dit toch...
het is dat ik echt niet kan wachten tot dit abonnement verlopen is, aangezien ik dringend een nieuwe telefoon nodig heb,
anders was ik zonder twijfel naar een andere provider gegaan
StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
ook niet via de vodafone winkel gelukt (eigen schuld, niet vodafone)
nu dus weer de klantenservice gebeld en opnieuw besteld
dit keer de witte ipv de blauwe, want die was wel leverbaar
zou het dus weer 5 tot 10 werkdagen gaan duren
wat een slechte service! ik verleng mijn abo alleen maar, ik kom niet van een andere provider ofzo.
nogmaals, wil graag weg bij vodafone, helaas is dit nu niet echt een optie voor mij
ben blij als het over iets meer dan 2 jaar wel zo ver is
niks tegen de medewerkers hier op het forum die hun werk uitstekend doen, maar jullie collega's en de policy's van het bedrijf verpesten het
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic