Rianne20

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S3 ontvangt geen sms meer

Ik maak niet meer heel vaak gebruik van sms, maar soms nog wel. Nu merkte ik een paar dagen geleden dat ik geen smsjes meer ontvang op mijn telefoon. Verzenden gaat nog wel en de berichtjes komen ook aan bij de andere persoon. Overigens ontvang ik van helemaal niemand meer smsjes, niet van één contactpersoon.
 
Toen ik in de instellingen ging zoeken zag ik dat er bij de 'sms centrale' niets ingevuld stond. Een aantal mensen uit mijn familie hebben dezelfde telefoon, ook van Vodafone, en zij hadden allemaal dezelfde code voor de 'sms centrale'.  Deze heb ik ook ingevoerd, maar zonder resultaat. Verder heb ik mijn spamberichten etc. gecheckt, maar ook daarin staan geen smsjes.
 

Kan iemand mij helpen?
5 Reacties 5
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Rianne,

Het klopt inderdaad dat je een nummer moet invullen bij sms centrale. Probeer dit nog eens opnieuw in te stellen met het volgende nummer: +316540881000. Start je toestel wel even opnieuw op als je dit hebt aangepast. Helpt het als je dit doet?
josje

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik kan wel sms versturen die men ook ontvangt maar ik kan niets ontvangen. Het nummer hier boven staat bij mij goed.
+316540881000 wat moet ik doen?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Soms helpt het om je simkaart even in een ander toestel te stoppen, dan komen de smsjes ineens wel binnen. Op miraculeuze wijze werkt het dan met je simkaart in een ander toestel vaak ook weer. Is dat voor jou de oplossing of scheelt er toch iets anders?
jeyt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat als ik al een nieuwe telefoon gekocht heb en ook een ander simkaart heb? Ik heb bij een telefoonwinkel mijn oude sim omgeruild voor een micro sim. Maar kan nog steeds niks ontvangen. Kan er iets fouts bij vodafone ingesteld staan? Probleem heb ik al bijna vanaf het begin van mijn abonnement.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jeyt ,

Als het gaat om een abonnement zou je dan even via www.vodafone.nl/support contact kunnen opnemen dit kan ook online worden gedaan zodat je simkaart geactiveerd kan worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic