mveld

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S3 mini verliest verbinding met netwerk al dan niet vast lopen van de bel applicatie.

Sinds een week of twee probleem met GSM 3G en ook soms WiFi. Geen contact met het netwerk. Wegvallende verbinding met 3G en ook een enkele keer onder 2G
Het lijkt mij er op dat er een fout in de firmware zit voor wat betreft de aansturing van de bel / 3G applicatie. De module lijkt spontaan vast te lopen. Of is een hardwarematige fout?
Bij de mededelingen staat onderaan het pulldown scherm Vodafone NL en bij geen verbinding zou alleen Noodoproepen mogelijk zijn. Dit betwijfel ik zeer.

Recent via Kies een firmwareherstel uitgevoerd.

AP + CP : I8190NXXAMG1
CSC : i8190nOXFAMG1

Model: I8190N. (3 maanden in gebruik)
VERSIE 4.1.2
Kernel. 3.0.31-1281031
Buildnummer : JZ054k.

Heeft Vodafone een oudere FW beschikbaar zodat Ik daarmee kan testen of het echt een FW/3G probleem is?

Moderator kunnen jullie zien of het toestel in het netwerk is opgenomen? NOC.

Graag een reactie.
2 Reacties 2
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Oei! Erg indrukwekkend al die data:smileysurprised:

@SamsungExpert Kun jij hier input geven misschien?
mveld
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Annabelle......van een lid van de Smartphone Crew mag je toch verwachtten dat je weet wat deze data zoal betekent. Dit is redelijk basic. 😉

Lees ook url=http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/Galaxy-Telefoons-starten-opnieuw-op-verliezen-netwerk-sinds-25-4... wat ik daar geschreven heb.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic