MarkH07

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

S3 loopt vast

Hallo,
 
sinds een aantal weken loopt mijn S3 regelmatig vast. Enige optie is om de powerknop ingedrukt te houden zodat het toestel opnieuw opstart (scherm reageert niet). Toestel heeft alle laatste updates van Vodafone en is vorige week naar fabrieksinstellingen gereset. Het vastlopen gebeurt op verschillende momenten (broek/jaszak, lader, in gebruik).
 
Ik heb gehoord dat de EMC2 firmware update dit probleem op moet lossen. Vodafone heeft echter XELLA als laatste firmware beschikbaar gesteld. Enig idee of dit de oplossing is en wanneer die update beschikbaar is?
 
Update: de telefoon restart zichzelf ook soms. 
 
Mark 
5 Reacties 5
Wouterstaps

Stamgast
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes
Hallo Mark
 
alle dingen die je zelf kunt proberen heb je zo te zien al gedaan. Er rest dan niks anders dan even bij de Vodafone winkel binnenlopen om het toestel te laten nakijken en evt te laten opsturen. 
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn Samsung Galaxy SII en daarbij is toen het hele mainboard van het toestel vervangen om de klacht te verhelpen. 
 
groet
Wouter
NaNcY1984

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb exact hetzelfde probleem.
vandaag al zeker 20x mijn batterij eruit kunnen trekken omdat hij helemaal niks meer doet.
begin er ondertussen behoorlijk moedeloos van te worden.
ik ga vanmiddag dan toch maar naar de vodafone winkel in de hoop dat ze iets voor mij kunnen betekenen
MarkH07
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,
 
bedankt voor de reactie. Ik heb hier: http://www.samsungworld.nl/nl/support/product/GT-I9300RWAXEN/tickets/28951 een mogelijke oplossing gevonden. Samsung Push Service en Samsung Apps uitgezet (Instellingen -> Applicaties -> Alles -> Apps opzoeken -> Updates verwijderen -> Uitzetten (eventueel geforceerd stoppen & buffer legen). Hoop dat dit het probleem oplost.
 
@NaNcY1984
Kan je laten weten wat ze daar zeggen? Dan weet ik of het voor mij ook nuttig gaat zijn om langs te gaan. Alvast bedankt.
 
 
Mark
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
een kudo voor de mogelijke oplossing! Laat je ons ook weten of het probleem weg blijft als het de definitieve oplossing is? Dan hebben andere forummers er ook wat aan 😄
MarkH07
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bovenstaande reactie van mij is geen oplossing. Had onderweg naar huis nog een vastloper. Topic is dus nog niet gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic