Geachte,
Ik heb op 11 november mijn Airpods 2, bij jullie in het Vodafone online winkel gekocht.
Tot mijn verbazing toen ik vandaag mijn airpods ging gebruiken, zag ik dat het rechter kant zit te vervellen. Dit heb ik zeker niet verwacht van splinter nieuwe Airpods die niet eens 2 weken in gebruik zijn.
Het ergste ervan is dat ik een piercing aan mijn rechter oor heb laten zetten, en hierdoor heb ik de rechter oor knopje nooit aangedaan. Toen ik vanmorgen mijn linkse oorknopje ging aan doen zag ik dat het rechterkant die ik nooit heb aan gedaan zat te vervellen. Ik heb de oorknopjes helemaal betaald en ze zijn zeker niet goedkoop, dus om dit te krijgen na niet eens 2 weken gebruik is zeer teleurstellend en zeker niet wat ik verwacht had, ik ben zeer ontevreden en zou of een nieuwe paar om mijn geld terug willen. Het is niet normaal dat zo een dure paar Airpods op zichzelf beginnen te vervellen en zonder geen gebruik.
Pakketnummer :61010216835236
Referentie afzender :51087216
ik heb geprobeerd om dit bericht op di support klant ofz te sturen maar het gaat niet het zeg dat het nu niet werk.
Ik hoop dat het situatie wordt opgelost, en dat ik snel van jullie terug te horen krijg.
Bedankt,