ShadelyR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ruilen

Geachte,

Ik heb op 11 november mijn Airpods 2, bij jullie in het Vodafone online winkel gekocht. 

Tot mijn verbazing toen ik vandaag mijn airpods ging gebruiken, zag ik dat het rechter kant zit te vervellen. Dit heb ik zeker niet verwacht van splinter nieuwe Airpods die niet eens 2 weken in gebruik zijn. 

Het ergste ervan is dat ik een piercing aan mijn rechter oor heb laten zetten, en hierdoor heb ik de rechter oor knopje nooit aangedaan. Toen ik vanmorgen mijn linkse oorknopje ging aan doen zag ik dat het rechterkant die ik nooit heb aan gedaan zat te vervellen. Ik heb de oorknopjes helemaal betaald en ze zijn zeker niet goedkoop, dus om dit te krijgen na niet eens 2 weken gebruik is zeer teleurstellend en zeker niet wat ik verwacht had, ik ben zeer ontevreden en zou of een nieuwe paar om mijn geld terug willen. Het is niet normaal dat zo een dure paar Airpods op zichzelf beginnen te vervellen en zonder geen gebruik. 
Pakketnummer :61010216835236
Referentie afzender :51087216

ik heb geprobeerd om dit bericht op di support klant ofz te sturen maar het gaat niet het zeg dat het nu niet werk.

Ik hoop dat het situatie wordt opgelost, en dat ik snel van jullie terug te horen krijg.

Bedankt,

4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Hoi @ShadelyR 

Wat raar dat de Airpods zo snel al vervellen! Helaas is Community hiervoor niet het juiste kanaal. Ik raad je aan om even langs één van onze winkels te gaan en even te laten kijken wat hier precies aan de hand is. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Ja, wat gek zeg, ik heb hier ook nog niets van vernomen.
Ze zouden juist nog beter tegen het zweten moeten kunnen en ook in de regen zouden het prima dingen moeten zijn. Wel heel raar dat ze vervellen, zo ken ik Apple niet. Wat Sharon al zegt, ga even langs een Vodafone winkel of als je in de buurt van een Apple winkel bent, ga daar eens langs (met je aankoopbon). Daar kunnen ze er gelijk naar kijken (Vodafone en/of Apple). Laat nog even weten wat er is gebeurd 🙂

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Ben je nog langs de winkel geweest @ShadelyR ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Geen reactie, topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic