NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Rooten HTC Nexus One

Hi,
 
Ik weet dat VF geen ondersteuning biedt op het rooten van toestellen, dat vraag ik dus ook niet. Zelf gebruik ik de N1 al een tijdje ongeroot zonder problemen, echter er zijn wel een aantal zaken waardoor ik nu vaker het idee krijg zou ik hem rooten?
 
ik heb eea nageken op internet, maar het lijkt redelijk complex (ben niet zo''n ervaren pcer) 
 
Nou is mijn vraag, zijn er mensen die hun N1 of ander Android toestel geroot hebben, en zo ja, is het moeilijk en wat zijn dan de voordelen voor jou?
 
Thanks!
 
Greetz,

Nez
2 Reacties 2
har

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Nez,
 
Ik heb zelf een Desire, rooted en nog steeds stock rom draaien.
 
De grootste voordelen van Rooten zijn dat je zelf admin rechten hebt op je eigen telefoon. Geheugen via apps kunt indelen om je sd kaart als telefoon geheugen mee te laten draaien. Custom Roms kunt installen als je dat wilt. Ook dat je zelfs stock rom apps kunt verwijderen mits je daar behoefte aan hebt.
 
Nadelen zijn dat je garantie verloopt als je dit doet. Daarnaast zul je terug naar unrooted moeten gaan als je ej toestel ooit moet terug sturen voor repair naar de leverancier.
 
In jouw geval heb je een N1 van Google himself en deze generatie was toestellen is practisch feinloos te rooten. Zelden dat er bij de N1 iets fout gaat wat niet te herstellen is.
Het is zelfs zo eenvoudig dat je met een kwartiertje klaar bent en dan bedoel ik inclusief het lezen van de tutorial.
 
Kijk hier maar eens >> forum
 
gr,
stroobach

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
rooten is helemaal niet moeilijk en je hebt eigenlijk bijna geen verstand nodig van pc's.
een beetje verstand met CMD is wel handig maar niet verplicht.
 
http://forum.xda-developers.com
 
neem daar eens een kijkje 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic