Ron_J

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Rollen niet beschikbaar

Beste,

 

als ik wil inloggen in de app van vodafone krijg ik de melding rollen niet beschikbaar. Via de website kan ik wel gewoon inloggen. Ik heb alle stappen doorlopen die jullie in het topic adviseren te doen dus hier ligt het niet aan. Ook heb ik de app op mijn iphone al verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

 

Graag jullie hulp.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11683Posts
  • 3462Oplossingen
  • 3078Likes

Hoi @Ron_J 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vervelend genoeg hebben hier meer mensen last van. De mensen van Vodafone Community zouden graag iets meer informatie willen. Deze kunnen ze dan doorsturen naar de juiste afdeling en die gaan er mee aan de slag. Kijk op deze deze pagina. Alvast bedankt voor het doorgeven, Vodafone gaat er mee aan de slag 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11683Posts
  • 3462Oplossingen
  • 3078Likes

Hoi @Ron_J 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vervelend genoeg hebben hier meer mensen last van. De mensen van Vodafone Community zouden graag iets meer informatie willen. Deze kunnen ze dan doorsturen naar de juiste afdeling en die gaan er mee aan de slag. Kijk op deze deze pagina. Alvast bedankt voor het doorgeven, Vodafone gaat er mee aan de slag 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic