stephanverrips

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Roaming uit in buitenland

Gisteren was ik voor de tweede keer in buitenland.rige keer was in Parijs. Ik wilde toen met mijn MBB internet op reis internet gebruiken. Dat bleek niet te werken. Waarom wist ik toen niet. Aangezien ik zelf de dongel gekocht had en een linux laptop gebruikte, dacht ik dat ik zelf iets fout deed. Ondertussen is de laptop verruild voor een ipad mini. Ook gisteren bleek in duitsland dat ik geen ontvangst had. Ik kreeg no service te zien, oftewel..... ik krijg geen provider toegewezen. Na herhaaldelijke keren met vodafone vanuit Duitsland gebelt te hebben, blijkt dat sinds ik MM internet op reis heb, de roaming in buitenland uit te hebben gestaan. Ik kon dus het abonnement voor buitenland al 5 maanden niet gebruiken !
 
Ik heb er een nare smaak aan over gehouden omdat ik a. 10 euro belkosten kwijt ben met mijn mobiel (hollandsnieuwe) en 5 maanden 25 euro betaald heb voor internationaal internet die niet aangezet is geweest. Kortom...... ik heb voor iets betaald wat ik niet kon gebruiken omdat de dienst uit stond.
 
Ik zou graag gaan voor enige compersatie of tenminste een excuses, want die heb ik ook niet gehoord aan de telefoon.
 
Stephan
 
3 Reacties 3
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hé stephanverrips, dat is niet heel erg handig zeg... Bij veel abonnementen voor Mobiel Breedband hebben we roaming standaard uitgezet (als bescherming), maar in combinatie met een internationaal abonnement is dat natuurlijk niet handig. Is het nu wel geactiveerd? Voor wat betreft compensatie, dit kun je het beste bij de Vodafone klantenservice navragen. In ieder geval excuses voor het ongemak.
stephanverrips
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nou... ik heb klantenservices gebeld en het feit dat vodafone toe geeft dat er iets misgegaan is en een excuses maakt, maakt al veel goed. Ik krijg een kleine compensatie wat in mijn ogen een mooi gebaar is. Bedankt,
 
Stephan
 
Ps. Het werkt nu wel in buitenland, dus dat is goed gegaan.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goed om te horen dat het is opgelost en goed werkt Stephan! Thanks voor de update.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic