Lesly1967

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Reviews nieuwe toestellen

Ik vind het prachtig dat alle nieuwe toestellen gereviewed worden. Ze werken allemaal prima zolang ze brandnieuw zijn.
Ik zou graag reviews willen lezen van toestellen die minimaal anderhalf á twee jaar in gebruik zijn.
Want dan begint het gedonder, wat mij betreft met elk merk.
Ik lees heel graag jullie reacties.

Groet,
Lesly


PS: nee, ik wil zelf geen reviews schrijven
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt dan zoals aangeeft het beste reviews lezen van andere klanten via verschillende websites om op die manier erachter te komen hoe een toestel werkt. Wat ook helpt is vaak niet meteen de nieuwste updates installeren als ze pas net uit zijn. Wacht daar altijd een aantal dagen mee.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Raytje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey, Les,

Het beste is dat je Youtube regelmatig doorspit. Zoek eerst gericht en bekijk de resultaten. Je kunt bijv. ook bij Tweakers checken. Met alle zoekfuncties is het belangrijk, dat je je vraag zo gericht mogelijk steld en dat hierna zoekt.

Filter eventueel op de Uploaddatum - Aantal Veergaven of Beoordeling 😉

Binnen no time zul je je vragen beantwoord krijgen zoalang je geduldigheid op kunt brengen 😉

SxSRobot Knipoog
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt dan zoals aangeeft het beste reviews lezen van andere klanten via verschillende websites om op die manier erachter te komen hoe een toestel werkt. Wat ook helpt is vaak niet meteen de nieuwste updates installeren als ze pas net uit zijn. Wacht daar altijd een aantal dagen mee.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic