davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Retour zenden aankoop Telesales

Vorige week heb ik mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel via Telesales.
Deze heb ik gisteren retour gestuurd en daarbij aangegeven de verlenging te annuleren. Aangezien ik binnen de 7 werkdagen zat zou dat moeten lukken. Vandaag, 14 juni, is het toestel in ontvangst genomen door Vodafone, althans er is voor ontvangst getekend, en nu wil ik weten hoe lang het duurt voor alles is terug gedraaid?
De einddatum bijvoorbeeld staat nu op 15-09-2015 en heb, denk ik, nog het red abonnement. Wanneer wordt alles ongedaan gemaakt en worden de kosten herberekend?
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Poita, indien het toestel door ons in ontvangst is genomen ga ik ervan uit dat de aanpassingen in ons systeem aankomende week zullen plaatsvinden. Houd er wel rekening mee dat My Vodafone een vertraging kan hebben van 48 uur.
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
SeR schreef:
Hi Poita, indien het toestel door ons in ontvangst is genomen ga ik ervan uit dat de aanpassingen in ons systeem aankomende week zullen plaatsvinden. Houd er wel rekening mee dat My Vodafone een vertraging kan hebben van 48 uur.
Vind het toch knap...

Als er gebeld wordt voor een verlenging heb ik binnen 5 minuten het nieuwe abonnement (zonder dat dit gevraagd word en ik het hudige toestel NIET MEER kan gebruiken omdat met de BIS bundel maar verwijderd) en de volgende dag het toestel.
Als er iets terug gedraaid moet worden moet er een, of meerdere, weken wachten.
Jullie belemmeren mij om een eventuele overstap met nummerbehoud aan te vragen o/ uit te voeren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic