kdv010

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Retour telefoon.

Beste Lezers,

via de chat in de Vodafone app besproken om mijn telefoon abonnement te verlengen. Helaas werd mijn toegang tot de chat terwijl we in gesprek waren 3 keer stopgezet.

In de chat hadden we besproken dat ik een korting zou krijgen, maar bij de 3e keer heb ik zelf online verlengd via de website. Daar krijg ik geen korting en die konden ze me ook niet meer geven op dit abonnement.

Binnen 10 minuten probeerde ik het abonnement te annuleren telefonisch, helaas was dit geen mogelijkheid meer omdat de verzending al verwerkt was.
Mij werd geadviseerd de volgende dag de telefoon niet aan te nemen bij PostNL en deze gelijk retour te laten sturen.
Dan zou Vodafone contact met mij opnemen om alsnog te verlengen met korting.

4 dagen later maar eens gebeld omdat ik nog niks gehoord had, toen werd mij verteld dat dit maximaal 10 werkdagen ging duren om het retour te verwerken.

Inmiddels 2 weken verder en mijn retour is nog niet verwerkt en mijn geduld is op,

iemand hier ervaringen mee ? Of tips wat ik nu kan doen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hey kdv010

Ik kan me voorstellen dat je geduld op is.

Wij hebben problemen gehad met de chat (via app) waardoor de verbinding soms mislukte. Mijn excuses hiervoor. Je kunt altijd via de website een nieuwe chat starten.

Ik begrijp uit je bericht dat het toestel retour is maar nog niet verwerkt is. Uit ervaring weet ik dat hier een aantal werkdagen overheen gaan. Dit is omdat het toestel terug bij ons moet binnen komen en daarna ook geregistreerd moet worden, abonnement moet eventueel terug gezet worden (indien al actief) etc.

Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter, zodat we meteen met je mee kunnen kijken hiervoor?
Kun je mij laten weten hoe het afloopt?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hey kdv010

Ik kan me voorstellen dat je geduld op is.

Wij hebben problemen gehad met de chat (via app) waardoor de verbinding soms mislukte. Mijn excuses hiervoor. Je kunt altijd via de website een nieuwe chat starten.

Ik begrijp uit je bericht dat het toestel retour is maar nog niet verwerkt is. Uit ervaring weet ik dat hier een aantal werkdagen overheen gaan. Dit is omdat het toestel terug bij ons moet binnen komen en daarna ook geregistreerd moet worden, abonnement moet eventueel terug gezet worden (indien al actief) etc.

Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter, zodat we meteen met je mee kunnen kijken hiervoor?
Kun je mij laten weten hoe het afloopt?
kdv010
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi, wat wil precies dat ik stuur ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
kdv010
Hoe het staat met het retour boeken van je toestel ( dit zet je openbaar) en vervolgens via een prive bericht stuur je bovenstaand verhaal zodat mijn collega's precies weten wat er aan de hand is.
kdv010
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
jullie houden me wel lekker bezig, zo fijn
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zou het heel graag voor je willen oppakken kdv010 Maar deze optie heb ik vanuit hier niet 😞
Ik kan me zeker voorstellen dat dit voor jou geen pretje is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gelsloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic