Hi @ErikJanvdBerg, welkom hier!
Wat jammer om te lezen dat de aanpassing in eerste instantie niet goed is verwerkt. Gelukkig heb je snel aan de spreekwoordelijke bel getrokken en is de aanpassing inmiddels wel goed verwerkt. Ik kan mij goed voorstellen dat je graag een vorm van restitutie wenst, want je hebt met Red Unlimited natuurlijk hogere kosten gehad dan wanneer dit tijdig was aangepast naar Red Together Extra.
Ik heb je factuur er even bij gepakt.
Wanneer we de laatste bedragen allemaal bij elkaar optellen en de kortingen verminderen, dan heb je voor dit abonnement € 55,24 betaald voor de periode 9 oktober t/m 30 november (bijna 2 maanden).
Voor Red Together Extra betaal je per maand:
Dit bedag minus de kortingen komt uit op € 15,66 p/m.
Zoals hierboven aangegeven is Red Unlimited berekend over een periode van bijna 2 maanden (9 oktober t/m 30 november) en zal je voor deze periode voor Red Together Extra ongeveer uitkomen op zo'n € 26,10.
Het verschil is dan iets minder dan € 30. Voor het gemak heb ik de vergoeding naar boven afgerond en het bedrag van € 30 vergoed. Dit wordt verrekend met de eerstvolgende factuur. De creditfactuur zie je terug in My Vodafone.