Jedimarv

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Resterende data waar gaat dat heen

Waarom gaat mijn resterende data niet mee naar de volgende maand. Daar betaal ik toch voor?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dat is een vraag waar je heel lang over kan discussiëren. Vodafone heeft er voor gekozen om je te laten betalen per maand en als het niet op is dan heb je gewoon pech. Veel providers doen het op deze manier en dat is ook een beetje hun verdien model (denk ik). Wat je niet verbruikt is gewoon op na 1 maand en dan krijg je weer nieuwe MB's.
Wanneer mensen een nieuw abonnement aan kunnen gaan is het aan te raden om even de facturen van de laatste 6 maanden te bekijken en te zien wat je dan hebt verbruikt aan internetdata. Dan heb je een mooi overzicht en kan je dan kijken wat voor een abonnement het beste bij je past. Daarna ga je pas op zoek naar het juiste abonnement, dan is mijn tip in ieder geval. (na 1 of 2 jaar kan je weer veranderen van abonnement en dan is het altijd even de moeite waard om te kijken wat je hebt verbruikt en dat je niet teveel Mb's neemt in je volgende abonnement)
Hopende dat ik je hiermee heb kunnen informeren en wens je nog een fijne dag!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dat is een vraag waar je heel lang over kan discussiëren. Vodafone heeft er voor gekozen om je te laten betalen per maand en als het niet op is dan heb je gewoon pech. Veel providers doen het op deze manier en dat is ook een beetje hun verdien model (denk ik). Wat je niet verbruikt is gewoon op na 1 maand en dan krijg je weer nieuwe MB's.
Wanneer mensen een nieuw abonnement aan kunnen gaan is het aan te raden om even de facturen van de laatste 6 maanden te bekijken en te zien wat je dan hebt verbruikt aan internetdata. Dan heb je een mooi overzicht en kan je dan kijken wat voor een abonnement het beste bij je past. Daarna ga je pas op zoek naar het juiste abonnement, dan is mijn tip in ieder geval. (na 1 of 2 jaar kan je weer veranderen van abonnement en dan is het altijd even de moeite waard om te kijken wat je hebt verbruikt en dat je niet teveel Mb's neemt in je volgende abonnement)
Hopende dat ik je hiermee heb kunnen informeren en wens je nog een fijne dag!
Jedimarv
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je snelle response.

Dat begrijp ik heel goed, echter de ene maand gebruik ik zakelijk meer dan de andere. Hier zit geen constante lijn in.

Vind wel dat je ervoor betaald. Dan lijkt het mij dat de data van jou is als klant zijnde.

Hoop dat meerdere klanten hierover gaan vallen en dat Vodafone er wat aan gaat doen.

Fijn weekend!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Jedimarv

Dankjewel voor je feedback! Ik zal het intern doorgeven dat je dit graag aangepast wilt zien.
Mocht het in de toekomst aangepast gaan worden, dan zal dit bekend worden gemaakt op onze website.

Het klopt inderdaad zoals Energieboy aangeeft, dat het niet mogelijk is om de overgebleven data mee te nemen naar de volgende maand.
Wel is het tegenwoordig mogelijk om data onderling te delen met onze nieuwe Red Together abonnement.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic