Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dat is een vraag waar je heel lang over kan discussiëren. Vodafone heeft er voor gekozen om je te laten betalen per maand en als het niet op is dan heb je gewoon pech. Veel providers doen het op deze manier en dat is ook een beetje hun verdien model (denk ik). Wat je niet verbruikt is gewoon op na 1 maand en dan krijg je weer nieuwe MB's.
Wanneer mensen een nieuw abonnement aan kunnen gaan is het aan te raden om even de facturen van de laatste 6 maanden te bekijken en te zien wat je dan hebt verbruikt aan internetdata. Dan heb je een mooi overzicht en kan je dan kijken wat voor een abonnement het beste bij je past. Daarna ga je pas op zoek naar het juiste abonnement, dan is mijn tip in ieder geval. (na 1 of 2 jaar kan je weer veranderen van abonnement en dan is het altijd even de moeite waard om te kijken wat je hebt verbruikt en dat je niet teveel Mb's neemt in je volgende abonnement)
Hopende dat ik je hiermee heb kunnen informeren en wens je nog een fijne dag!