Anja2906

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Resetten na update Samsung

Gisteren update gedraaid voor mijn Samsung S9. Daarna gaf het toestel problemen en miste ik foto's. Toestel uit gedaan en weer aan en toen gaf het toestel aan dat er iets mis was met de intern opslag. Enige mogelijkheid die ik kreeg aangeboden was het toestel te resetten naar fabrieksinstelling . Hele toestel moest ik opnieuw inrichten. Foto's van de Opslag waren gelukkig wel terug maar alles sinds laatste back up is weg.
Het toestel heeft nu ook problemen met laden.

Hebben meer mensen hier last van ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Voordat je gaat updaten, is het verstandig om een back up te maken zodat je niks kwijt bent.
Wat ik altijd doe na een update is, even reset zonder een back up terug te zetten. Hierdoor kan ik controleren of het gelukt is.
Zodra dat klopt, zet ik meestal pas een back up terug.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Anja2906
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je problemen hebt met je toestel kan je deze beter ter reparatie sturen, zeker als deze nog in de garantie valt. Hier vragen of meer mensen er last van hebben is eigenlijk best een beetje lastig want hier komen de meeste vragen over Vodafone. Mijn advies zou dan zijn om op de Community van Samsung deze vraag te stellen, daar zitten misschien ook mensen die je meer kunnen vertellen wat je eraan zou kunnen doen.

Er zullen hier vast ook mensen zijn die een Samsung S9 hebben maar dan moet je daar echt op gaan zitten wachten en ik denk dat je beter geholpen bent ergens waar meer mensen over dit toestel kletsen en als het in de garantie valt, te laten repareren, als je denkt dat er nog steeds problemen mee zijn.

Heb wel een advies ergens gelezen dat je een goede backup moet hebben, of maken, en dan je toestel nog eens helemaal goed moet laten resetten, dus echt helemaal leeg maken en dan eerst zorgen dat je hem goed gaat opladen, dat die weer normaal is en dan pas alles weer terug zetten. Maar voor iedereen is dit weer misschien anders. Wat je ook doet, maak altijd een goede backup !!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Voordat je gaat updaten, is het verstandig om een back up te maken zodat je niks kwijt bent.
Wat ik altijd doe na een update is, even reset zonder een back up terug te zetten. Hierdoor kan ik controleren of het gelukt is.
Zodra dat klopt, zet ik meestal pas een back up terug.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Anja2906 is het nog gelukt? Laat ons gerust iets weten. Bij het uitblijven van een reactie gaan we het topic wel sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic