Hoi
Anja2906 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als je problemen hebt met je toestel kan je deze beter ter reparatie sturen, zeker als deze nog in de garantie valt. Hier vragen of meer mensen er last van hebben is eigenlijk best een beetje lastig want hier komen de meeste vragen over Vodafone. Mijn advies zou dan zijn om op de Community van Samsung deze vraag te stellen, daar zitten misschien ook mensen die je meer kunnen vertellen wat je eraan zou kunnen doen.
Er zullen hier vast ook mensen zijn die een Samsung S9 hebben maar dan moet je daar echt op gaan zitten wachten en ik denk dat je beter geholpen bent ergens waar meer mensen over dit toestel kletsen en als het in de garantie valt, te laten repareren, als je denkt dat er nog steeds problemen mee zijn.
Heb wel een advies ergens gelezen dat je een goede backup moet hebben, of maken, en dan je toestel nog eens helemaal goed moet laten resetten, dus echt helemaal leeg maken en dan eerst zorgen dat je hem goed gaat opladen, dat die weer normaal is en dan pas alles weer terug zetten. Maar voor iedereen is dit weer misschien anders. Wat je ook doet, maak altijd een goede backup !!