Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Reparatie & vervanging van je toestel

Je kent het wel: je toestel neemt ineens een duik in het zwembad, is na jaren trouwe dienst versleten of eigenlijk kan het nog wel even, maar je wilt gewoon graag wat nieuws.
Kun je het dan laten repareren? Antwoord: ja
Kan ik een nieuw toestel krijgen? Antwoord: soms


Reparatie
Allereerst kun je een defect toestel altijd laten reparen. Hier vind je hoe dat precies verloopt.
Heb je een verzekering? Dan neem altijd éérst contact op met de verzekering. Via de link hierboven vind je hoe precies.


Een nieuw toestel
Wil je graag iets nieuws, dan zijn er twee mogelijkheden.

Optie één is je abonnement verlengen. Verlengen mag binnen 4 maanden voor het einde van je huidige contract. Als je verlengt ga je een nieuw contract aan. Daarom kun je bij verlengen, net als de eerste keer dat je een abonnement nam, kiezen uit het volledige aanbod dat op dat moment bij ons geldt.
Ook als je een Sim Only had kun je op deze manier een nieuwe telefoon nemen als je huidige toestel zijn beste tijd gehad heeft.

Daarnaast hebben we nu een nieuwe dienst voor degene die graag elk jaar het nieuwste toptoestel heeft (iedereen dus ;)), ook al is je oude nog niet helemaal versleten: New Phone Every Year

Lees je de details en voorwaarden liever rustig even door, dan vind je ze hier.

Dat zijn de mogelijkheden om bij Vodafone een nieuwe telefoon te nemen.
Hopelijk beantwoordt dit al jullie vragen, maar zo niet, post ze gerust hier onder.
97 Reacties 97
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @TobiasB18

Ja dat is mogelijk. Op een reparatie zit 3 maanden garantie vanuit Dynafix. Mocht het toestel dus terug komen met dezelfde problemen, of komen de problemen binnen die 3 maanden terug, dan kun je hem terugsturen en wordt het kosteloos opnieuw gerepareerd. Verder moeten bij de reparatie alle klachten gerepareerd worden die ze tegen komen. In jouw geval is je toestel blijkbaar met andere schade teruggekomen. Ik raad je aan hem terug te sturen met een duidelijke beschrijving wat er is gebeurd.


Sheer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
😄 Beste Vodafone medewerkers,

Ben inmiddels verscheidene jaren aan/af klant geweest van vodafone, prepaid en tegelijkertijd met een abbonement.
Nooit te klagen gehad met het bereik waardoor ik altijd bij vodafone Hart terug ben blijven komen.

Momenteel zit ik met het volgende issue en hoop ik dat jullie wat voor mij kunnen betekenen omdat ik zo een beetje van het kastje naar de muur ben gestuurd en niet langer heen en weer wil blijven bellen, wordt er langzamerhand gek van.:8

Ik had in augustus 2012 een telefoon abbonement (Red Super) afgesloten met een galaxy S3 als bijbehorend toestel, en een aanvullende top garant verzekering cat. 3.
In het begin ging het fout met het koppelen van een toestel verzekering aan mijn abbonement doordat de persoon in de winkel iets was vergeten, mijn handtekening en het afronden van de implementatie volgens mij, achteraf keurig opgelost, toestel verzekerd!;)

Het toestel is een paar weken geleden stuk gegaan door een ongeluk met de scooter, onderuit gegaan, samsung galaxy s3 dus stuk, scherm gebarsten, waterschade (toestel heeft echt hard gevlogen door plassen over asfalt heen), valschade, gelukkig was ik dus verzekerd! :@

Hierop heb ik de dag erna gelijk via Ace/Marsh een claim nummer aangevraagd , toestel deed het daarna nog 2 weken en heb ik gelukkig een back up kunnen maken van mijn foto's, contacten, etc.

Ik heb het toestel inclusief batterij (deze moest expliciet meegegeven worden) laten ophalen door dynafix om te kijken of het gerepareerd kon worden, medewerkster was vergeten mijn claimnummer te koppelen aan mijn reparatie, gelukkig dubbelcheck gedaan de volgende dag en is het alsnog gekoppeld anders had ik een leuke rekening gehad 😉
Het toestel was dusdanig beschadigd dat er niks te repareren viel. Hierop kreeg ik te horen en te zien dat ik een refurbished toestel terug zou krijgen, nu komt dus mijn issue en hekelpunt..:(

Ik heb bij vodafone een Red super abonnement lopen tot augustus 2014, ik heb de optie om op het 4G netwerk van vodafone te kunnen zitten, maar de galaxy s3 versie die ik had ondersteunde dat niet, hierop heb ik gelijk bekeken wat de mogelijkheden zijn met betrekking tot een refurbished toestel of een voucher van dynafix.

Ik verkies een voucher om zelf een toestel uit te kiezen in de vodafone winkel die nieuw is bij aanschaf waar ik zelf mag bij betalen, dit omdat ik slechte ervaringen heb gehad met reparaties danwel refurbished toestellen van dynafix, dit hou ik even voor mezelf, kunnen jullie als Vodafone trouwens helemaal niks aan doen.

De dynafix medewerker gaf mij aan de telefoon duidelijk aan dat ik een refurbished toestel terug krijg, waarschijnlijk zonder batterij, omdat ik mijn batterij (die al waterschade heeft opgelopen door het ongeluk en inmiddels 1,5 jaar oud is) dus al had opgestuurd naar Dynafix.
Mocht ik dezelfde batterij terug krijgen (wat ook niet zeker is volgens dynafix, accessoire/geen garantie na 6 maanden, wat ik prima begrijp) zal ik deze moeten gebruiken in het refurbished toestel wat resulteert dat ik daarna nog eens zelf een nieuwe batterij moet halen om optimaal gebruik te kunnen maken van mijn toestel.
Dit kost mij wederom 3 tientjes, terwijl ik al 12,50 per maand voor me verzekering heb betaald om dit soort problemen/issues en bijkomende kosten achteraf te voorkomen.

Met een kleine rekensom 12,50 (topgarant cat 3) x 15 maanden looptijd op het moment = 187,50 euro, nieuwe batterij & back cover (origineel) is dan ongeveer 30 euro extra wat erbij komt en kom ik uit op ongeveer 210 euro, voor 90 euro extra zou ik een splinternieuw toestel hebben gehad uit een winkel en geen refurbished iets.
Ik betaal liever extra voor top kwaliteit uit de winkel dan minder voor iets waarbij ik met vraagtekens en twijfels ga zitten, precies de reden waarom ik voor vodafone ben gegaan en niet voor tmobile, vodafone is wat duurder maar je krijgt er zeker meer voor terug dan bij tmobile of kpn, ook in service! 😉

Ik heb hierdoor bij dynafix de vraag neergelegd of ik een voucher kon krijgen omdat ik dan zelf een toestel kan uitkiezen met 4G in de vodafone winkel die nieuw is (waarbij vodafone winst maakt in de winkel en ik tevreden ben met de service van alle partijen) en waarmee ik weer 2 jaar vooruit kan gaan als ik mijn abbonement ga verlengen in april/mei 2014.

Dynafix zei dat ik dat moest bespreken met Ace/Marsh, contact opgenomen met Marsh waarbij de medewerker mij erop wees dat ACE/Marsh het uiteraard vergoed en het niet uitmaakt of dat een voucher of toestel is maar helaas zelf niet de beslissing neemt of het een voucher of toestel wordt en dat dat stukje dus uiteindelijk aan het einde van de dag bepaald wordt door dynafix zelf, hij gaf mij aan om toch even aan de bel te trekken bij vodafone hierover omdat die hier makkelijk op in konden spelen.
Vodafone klantenservice gebeld, medewerkster die gaf aan mij te begrijpen maar niets te kunnen doen omdat zij werkzaam was op de klantenservice en ik dit toch met Dynafix zou moeten regelen.:S
Hierop weer dynafix gebeld en uitgelegd dat Marsh/ace en vodafone aangeven dat dynafix hier invloed op heeft en dit zelf bepaald, werd hierop in de wacht gezet waarbij de telefoniste dit zou bespreken met haar leiding gevende, zij gaf uiteindelijk aan dat ze niets kon betekenen omdat haar leiding gevende dit zou weigeren en niet begrijpt waarom ik een voucher wil, medewerkster vriendelijk bedankt en aangegeven dat ik toch maar contact opneem met vodafone hierover.

De klantenservice van vodafone heeft bij mijn 3e belpoging ergens een ticket aangemaakt in het systeem, ze zei dat ze pas over een week antwoord zou kunnen geven op de beslissing hierover, dan is het inmiddels te laat omdat dynafix het toestel deze week wilde uitleveren!

Ik zou het op prijs stellen en jullie dankbaar zijn als jullie uit coulance alsnog een voucher voor mij kunnen regelen omdat ik momenteel geen gebruik kan maken van het 4g netwerk met een s3, ik tevens niet te spreken ben over dynafix en hun refurbished danwel gerepareerde toestellen (die tevens zonder batterij geleverd worden), ik liever in de vodafone winkel een nieuw toestel haal bijvoorbeeld een s4 of een note 3 met een dynafix voucher en een bijbetaling van mijn kant wat zal resulteren dat ik blij ben met een splinternieuw toestel inclusief nieuwe batterij etc, en vodafone hun winst weer kan pakken op mijn aankoop.

Ben eerlijk gezegd een beetje vermoeid geraakt door dat heen weer gestuur door de klantenservice van alle partijen.

Het hoeft toch helemaal niet zo moeilijk te gaan? Ik betaal op dit abbonement al 15 maanden lang gemiddeld 100,- euro per maand inclusief verzekering, en vind dat ik dan wel enige verwachtingen mag hebben hierdoor in de aangeboden service of tegemoetkoming.

Mocht ik een refurbished toestel (met/zonder batterij) krijgen dan ben ik denk ik toch van plan om mijn abbonement niet te verlengen en tot mijn spijt over te stappen naar een andere provider omdat ik enigzins teleurgesteld begin te raken in de aangeboden service van vodafone en dynafix, we praten niet over een paar tientjes maar toch wel over duizenden euro's aan belkosten die ik genereer in 2 jaar tijd....
Begrijp me niet verkeerd, ik zou een nieuw toestel ook kunnen krijgen bij het verlengen van een abbonement, maar dat is dus pas over 4 maanden, en heb ik al die maanden voor lucht zitten betalen voor een 4G optie die ik niet kan gebruiken.

Ik hoop dat we tot een oplossing kunnen komen waarbij beide partijen met een glimlach verder gaan, en ik een tevreden klant van vodafone kan blijven en me weer suf kan bellen en appen want met een leentoestel wat niet van mij is lukt dat niet.
🙂

Ik wacht even af op jullie reactie, mailen is handiger, C3k.C3k@gmail.com en nee ik heb helaas geen facebook of twitter.

met vriendelijke groet,

C3k, een trouwe vodafone klant.





davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
Sheer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste ,

Ik zal een update geven zodra ik meer weet.

Maar ik vind het jammer hoe het loopt, het is goed dat we terug te kunnen vallen op het consumentenrecht als klantzijnde, maar het zou netter zijn als er een coulance regeling zijn waarbij het best zou kunnen voorkomen dat vodafone de hand in eigen boezem steekt en hun klanten een keer tegemoet komt, soms zou het geen kwaad kunnen om buiten de normen en regeltjes jullie klanten tegemoet te komen.

Zoals je zelf aangeeft moet ik al blij zijn dat ik een vervangend toestel kan krijgen en dat al "behoorlijk" is, daar denk ik momenteel anders over.
Ik betaal er de volle pond voor, top garant verzekering categorie 3, ik vind het niet anders dan normaal dat ik een vervangend toestel krijg inclusief een nieuwe batterij wat hier al langzamerhand uitgesloten wordt.
Komt een beetje over als hier heb je een koekje, mond houden, je mag blij zijn dat je wat krijgt, ik vind het echt apart...

als ik geen verzekering zou hebben, er niet voor zou betalen, en dan een vervangend toestel zou krijgen zou ik dat behoorlijke service vinden, maar dit is gewoon normaal aangezien ik er recht op heb.





IreneO

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb een aantal weken geleden een nieuwe HTC Desire C gekocht.
Er was niet mee aan de hand en deed het prima.
Maar opeens is het toetsel kapot gegaan en deed het beeldscherm het niet goed meer.
Als ik hem wilde gebruiken bleef het eeldscherm op zwart, de geluids knopjes werkte wel gewoon, het probleem was dus echt iets met het scherm.
Nu is mijn mobiel voor de 2de keer opgestuurd omdat hij na de 1e keer maken na een week weer dezelfde probleem kreeg.
Is er een mogelijkheid om een nieuwe HTC Desire C, een vergelijkbare andere telefoon, of mijn geld terug te krijgen als dit probleem steeds terug komt na een reparatie??

Mvg,
Irene
jessejohn

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste,

Afgelopen jaar een RED abonement afgesloten met garant top cat 3 verzekering.
Reden dat ik dit heb gedaan is dat ik mijn werktelefoon destijds in het water is gevallen en dit veel geld heeft gekost. Dus ik dacht met zon verzekering alles gedekt te hebben.

Afgelopen jaar was ik bezig met de auto en is het glas beschadigd kleine barst, ik vond dit niet erg en tijdje later de verzekering gebeld de claim werd afgewezen omdat ik het niet tijdig gemeld had aan hun. Blijkbaar stond dit in de kleine letters en heb dit niet gezien.

Vandaag de verzekering opgebeld omdat ik het toestel heb laten vallen en het scherm nu regelmatig knippert tijdens het bellen vertoont het toestel problemen o.a. dat ik het gesprek niet meer kan beindigen en het scherm zwart blijft.

De beste man vroeg of de vorige schade gerepareerd was waarop ik eerlijk antwoord geeft dat dit niet gebeurt is omdat hun het niet wouden vergoeden.
En ik nergens in de voorwaarden zie staan of mij is medegedeeld dat ik dit heb moeten doen voor eventuele volgende schade claims.

Dus ook deze claim wordt afgewezen met bovenstaande reden er werd mij mede gedeeld dat ik de voorwaarden moet bekijken hierin staat:

Kopje: "Onze voorwaarden" punt B: U dient alle redelijke voorzorgsmaatregelen te treffen om uw mobiele telefoon te beschermen en hem in een goede staat van onderhoud te houden.

Ik heb zelf een duur orgineel Samsung bescherm cover erop, dus voldoe ik hier toch aan. Nergens staat in de voorwaarden dat ik niet meer verzekerd ben sinds de vorige claim.

Volgens ACE moest is dus maar een klacht indienen, Vodafone gebeld ook de klantenservice vond het nergens op slaan maar ze willen me niet helpen ik moet het maar met ACE afhandelen.

Wie kan mij helpen en wat zijn mijn rechten?

Mvg. Jesse
jessejohn

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Diverse malen contact met vodafone klantenservice ze kunnen niets voor mij doen omdat de verzekering blijft verwijzen naar het puntje B.

Nergens in de algemene of voorwaarden staat dat ik verplicht ben het toestel te laten maken om andere claims in te dienen die er gebeuren, Dus wel betalen voor een verzekering maar niets kunnen claimen.

Verzekering ACE en vodafone kunnen niet het punt vinden in de voorwaarden dat ik verplicht ben tot reparatie over te gaan op eigen kosten en toch verplicht ACE het mij.

Rechtsbijstand is ingeschakeld nu.
Ook om van het Vodafone abbonement af te komen aangezien er beloftes gedaan worden die ze dus niet kunnen nakomen.

Vodafone bedankt!!!!

Pure oplichting.
jessejohn

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
niet echt netjes dat de reply over jullie verzekering verwijderd word.

Had liever gezien dat die in behandeling werd genomen.
hier dan nogmaals de link naar het betreffende onderdeel:
http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/Probemen-Garant-Top-Cat-3-verzekering/td-p/129110

Graag hulp dus.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@IreneO Ik heb je vraag even in dit topic geplaatst. Grote kans dat je het antwoord hier terug vindt.
jessejohn

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
*edit door BasT: post samengevoegd met het algemene reparatie & verzekering-topic*

Geachte heer/mevrouw,

Vandaag heb ik contact gehad met ACE ivm mijn Garant Totaal Cat.3 verzekering.
Ik ben het niet eens met de besling die gemaakt is.

In oktober 2013 heb ik een schade te laat gemeld, buiten mijn weten zonder opzet heb ik dit te laat gemeld. Het scherm (glasplaat) is destijds in mijn broekzak kapot gegaan toen ik met de auto bezig was aan maken.
De schade heb ik toen niet direct gemeld omdat ik hier niet van op de hoogte was en het geen probleem was voor het functioneren van het toestel.

Afgelopen dag heb ik mijn toestel laten vallen, de val schade is dan ook zichtbaar nu, problemen die ik nu ondervind is het flikkeren van het beeldscherm zelf en zodra ik aan het bellen ben kan ik het toestel niet meer bedienen. Ik heb direct de verzekering gebeld om de schade te melden.

Er werd gevraagd of ik het toestel na de vorige claim heb laten maken. Ik heb eerlijk verteld dat ik dit niet heb gedaan omdat alleen het glas een kleine barst vertoonde die de werking van het toestel niet beïnvloede. Er is mij destijds ook niet verteld mede in de brief van jullie dat ik verplicht was het toestel te laten maken om eventuele andere claims in te dienen. Ook niet waar ik het toestel heb kunnen laten maken.

Er word mij op dit moment verwezen naar een voorwaarde in de polis:
Onze Voorwaarden punt b.

Ik vind dit begrip erg ruim en kan mij hier niets bij voorstellen aangezien ik hierin gewoon heb voldaan, ben altijd zorgvuldig met het toestel om gegaan.
Algemeen bekend is dat de Samsung S4 toestellen problemen hebben met het glas van het toestel.

In de voorwaarden en de brief wordt nergens expliciet vermeld dat het toestel altijd gemaakt dient te worden voor een andere claim indien die wordt afgewezen.

Graag zou ik een oplossing willen voor bovenstaande en hoop erg op coulance van u.
nicky0412

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
beste,

ik zat dit topic door te lezen over verzekeringen bla bla. maar hebben toestellen ook gerantie eigelijk?
ik heb hier niks van gehoord? ik gebruik zelf de S4 en me geluid hapert en lijkt me steed erger te worden. ik kan em als het kapot is laten maken maja mag ma 2 x in het jaar staat ergens in de voorwaarde. als het zo ver is moet ik dan naar de verzekring of valt het onder de gerantie?
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Nicky, uiteraard zit op toestellen ook garantie. Het werkt als volgt:
garantie dekt problemen die eigenlijk vanuit de fabriek al in een apparaat zaten, of die ontstaan door slijtage bij normaal gebruik binnen een veel te korte termijn. Dus stel je toestel is na een week al stuk terwijl je er niets raars mee gedaan hebt of na een half jaar normaal gebruik (geen stuiteren, geen douche, etc ;)) gaat je scherm kapot, dan heb je garantie.

De verzekering is een aanvulling voor situaties waarin er iets kapot gaat dat niet onder de garantie valt. Het makkelijkste voorbeeld is: als je scherm kapot is omdat je het toestel hebt laten vallen, dan valt dat uiteraard niet onder de garantie, maar wel onder je verzekering.

Of je in een specifiek geval garantie hebt kunnen we je via het forum niet vertellen. Onze reparateurs onderzoeken alle toestellen en stellen vast wat precies de oorzaak van het defect is, en aan de hand daarvan of ze onder garantie vallen. Maar wat ik hierboven geschreven heb geeft je denk ik wel een goed idee toch? 🙂
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi @jessejohn een begrijpelijke vraag. Ik ben bang dat in dit geval de verzekering formeel gelijk heeft.


De voorwaarden zijn altijd eenvoudig te vinden via vodafone.nl/voorwaarden en kunnen op diverse manieren ook worden opgevraagd als je dat wilt. Een apparaat laten repareren gaat altijd via de verkoper van dat verhaal. Dat is bij alle electronica en alle winkels het geval, dus ook bij ons. Mocht dat niet duidelijk zijn, dan zijn we 24/7 bereikbaar om het na te vragen.

De reden dat een defect direct moet worden gemeld is dat een probleem de neiging heeft om groter te worden. Een klein defectje is vaak simpel te repareren, mits het direct wordt gemeld. Een defect waar je maanden mee rond loopt kan steeds groter worden waardoor in het uiterste geval misschien een toestel helemaal vervangen moet worden, terwijl het probleem anders met een simpele reparatie opgelost was. Dat is voor de verzekering uiteraard met afstand de duurste optie. Dat om dat soort situaties te voorkomen zo'n bepaling is opgenomen in de voorwaarden, dat is opzich begrijpelijk toch?
jessejohn

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
bas dat is niet begrijpelijk. maar ik het het probleem al bij de rechtbijstand gelegd aangezien vodafone zowel jullie garant verzekering de huidige schade niet willen vergoeden.

NERGENS staat in de voorwaarden dat ik het toestel dien te laten repareren als er een claim bij een ALLRISK verzekering wordt geweigerd uit te betalen door de verzekering.
kimtrimbos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo, ik heb een htc one waar het scherm van kapot is, waardoor mijn telefoon soms een eigen leventje krijgt. worden letters ingevuld, die ik niet aan raak. mijn foto's worden uit het niets vergroot.Ik kan in augustus een nieuwe telefoon halen (of 4 maanden eerder) ik denk dat ik maar 1 jaar verzekerd was, want kan het nu niet terug vinden op mijn afschriften. wat moet ik doen? laten maken (voor veel geld waarschijnlijk ivm geen verzekering meer) of wachten tot april/mei en mijn frustraties van mijn eigenwijze telefoon maar voor me houden...
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @kimtrimbos,

Het is inderdaad lastig wanneer je telefoon een eigen leven gaat leiden. Je kunt op je factuur zien of je nog gebruik maakt van de Vodafone Garant verzekering. Mocht dit het geval zijn neem dan even contact op met de verzekeraar voor een claimnummer. Kijk voor de volledige procedure en contactinformatie op http://vodafone.nl/reparatie.
JDKlapwijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

Morgen komt Dynafix het leentoestel ophalen, hiervoor moest ik via een website een afspraak maken.

Neemt deze meteen mijn gerepareerde toestel mee? Heb namelijk helemaal niet gehoord of deze al klaar is?

Wel moet ik 280 EUR betalen voor de reparatie, gaat dat via de volgende maand betaling of kan dat ook met PIN aan de deur? Hoop niet dat ik alsnog morgen vroeg naar de PIN automaat moet rijden met 3 kids in mn eentje 😞

Iemand hier ervaring mee? (bedoel ik niet het rijden met 3 kids mee :p)
Lieke1982

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Onlangs heb ik gebruik gemaakt van de reparatie en vervangend toestel service. Mijn telefoon zou op locatie worden opgehaald.
Op het formulier wat ik in moest vullen voor retouropdracht heb ik bij bijzonderheden zeer duidelijk vermeld dat de locatie een verpleeghuis betrof en dat de koerier zich even moest melden bij de receptie waarna ik meteen daarheen kwam. Ik kreeg geen bericht terug dat dit niet mogelijk zou zijn.
Op de dag zelf kreeg ik een smsje dat de koerier rond een bepaalde tijd op locatie zou zijn. Ik begrijp dat dit kan afwijken van het smsje, maar rond die tijd stond ik buiten te wachten. Ik heb daar een kwartier gestaan en ben toen weer naar binnen gegaan. De koerier heeft zich niet gemeld bij de receptie en heeft mij niet gebeld (wat de koerier met vervangend toestel wel deed). Ik heb bij de track&trace moeten zien dat de koerier mij niet aangetroffen zou hebben. Ik heb toen gelijk contact opgenomen en mijn ontevredenheid geuit ivm de eventuele extra transportkosten waarvan ik van mening was deze niet te hoeven betalen omdat de koerier mijn bijzonderheden niet had gevolgd.
Tot mijn grote verbazing zie k zojuist dat deze kosten alsnog in rekening zijn gebracht. Ik vind dat geen eerlijke gang van zaken.
Ik heb geen idee of ik hiervoor bij jullie moet zijn, maar ga uit dat jullie me helpen/doorverwijzen om tot een passende oplossing te komen. (Terugboeking van extra transportkosten)
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Lieke1982 ,

Dit is inderdaad zeer vervelend. U moet begrijpen dat koeriers niet van vodafone zelf zijn, maar dat heeft die inmiddels al wel begrepen. Ik heb persoonlijk een zeer grote bewondering voor mensen die in de zorg werken, omdat zij zeer zwaar werk doen en lange dagen maken. Tegenwoordig hebben jullie ook nog eens met bezuinigingen te maken, wat het werk nog zwaarder maakt.

Maar om op u probleem in te haken, u moet hier inderdaad niet hiervoor bij ons zijn.
De volgende diensten kunnen u hier bij helpen:
Vodafone klantenservice (1201 op je toestel) of 0900-0940 van af een andere telefoon.
Zij kunnen hier alleen aanpassingen in maken,

Ik hoop dat de klantenservice u in het gelijk stelt, en dit probleem voor u oplost.

simonesmit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, mijn toestel (Sony Xperia Z) is vanmorgen stuk gegaan, na het opladen werd het scherm zwart en knipperde een rood lampje. Ik heb mijn verzekering laatst opgezegd, maar mijn vraag is of dit probleem onder de garantie valt?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic