Goede avond,
Zonder gelijk te flamen via Twitter of Facebook post ik het hier eerst , en hopelijk gebeurt er dan iets.
Ik heb 2 weken terug mijn toestel ter reparatie aangeboden in de Vodafone winkel in Weert, hier werd me verteld dat ik met Dynalogic contact moest opnemen (moet wel bijzeggen dat ze eerst niet zagen dat ik Red Abbo had...) omdat ik een Vodafone Red abbonoment heb en hierbij dus een vervangend toestel krijg in de periode dat mijn telefoon bij hun is.
Dit ging allemaal goed.
Koerier kwam ook netjes op tijd kwam leen toestel af geven wat ook gewoon een S3 betrof, was ook vriendelijk.
Ze roepen altijd dat je telefoon binnen 7 dagen is nagekeken, uit ervaring weet ik dat dit 3 weken kan duren dus geloofde het allemaal wel.
Totdat ik vandaag een brief kreeg vanuit Dynalogic met een Prijsopgave van 381 euro , zie link hier onder.
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1391841_655764164457287_1108809975_n.jpgZover ik weet kost een nieuwe S3 330 euro , dus hoe ze om te beginnen aan die 381 euro komen weet ik ook niet.
Vervolgens heb ik hier op gemaild, in mijn email stond het Service nummer als onderwerp titel.
Hierin vermeld dat naar mijn mening dit niet klopt en of het mogelijk is om een uitgebreidt test raport te kunnen in zien , hierop kreeg ik een email dat ze niets konden vinden op het Service nummer of ik het opnieuw kon sturen met met iMEI nummer, met het terug mailen kreeg ik de melden dat de mail niet afgeleverd kon worden.
Hier op heb ik ze nogmaals een mail gestuurd via vodafone@dynalogic.nl
Hier heb ik niks meer op ontvangen... beetje triest.
Vervolgens heb ik gekeken naar mn Abbonoment en de verzekering die hier op staat , dit betreft een Vodafone Garant Cat.3 verzekering, hierin zijn o.a. val en water schade in mee verzekerd.
Hierop heb ik vandaag nog een mail gestuurd naar dynalogic maar ook hier heb ik geen email meer op terug ontvangen....
In het verleden heb ik al vaker problemen gehad met Dynalogic / Dynafix, zover ik weet gewoon't zelfde bedrijf.
En dit koste ook enorm veel tijd om het op te lossen.
Wat kan ik nu doen , nu ze niet reageren op mail ?
Ik ben gewoon verzekerd , en ik weiger dan ook om €381,- euro te betalen voor iets waar ik voor verzekerd ben.
En wat je kan later repareren voor 120 euro.
Sowieso sta ik op het punt om mn contract met Vodafone op te zeggen, aangezien dit het zoveelste incident met jullie reparatie service is , en sowieso in het algemeen dat het voor geen meter loopt.