Is je toestel kapot? Meld hier je reparatie aan! Dit kan 24 uur per dag.
< Meld mijn toestel aan voor reparatie >
Hoe werkt het?
Lukt het niet via bovenstaande knop? Klik dan hier voor een uitleg.
- Kies je toestel aan de hand van het merk → type toestel (tablet, mobiel enz) → model. Vul daarna de kleur van je toestel en het type simkaart in.
- Daarna geef je aan wat er mis gaat. Dat gaat heel gemakkelijk door te klikken op het juiste icoontje. Staat jouw toestelprobleem er niet bij? Kies dan voor Overige.
- Vervolgens vragen we om het IMEI nummer van je toestel en of je nog garantie hebt.
Voeg hier ook een aankoopbewijs toe. Heb je dit niet meer? Dan kun je dit opvragen:
- Kocht je het toestel in de Vodafone winkel? Ga dan terug naar de winkel voor een kopie.
- Bestelde je het toestel online? Kijk hier voor je aankoopbewijs.
- Bestelde je telefonisch? Neem even contact op me onze klantenservice voor je aankoopbewijs.
- Kies dan hoe en wanneer je het toestel wilt laten ophalen door onze koerier.
- Daarna ontvang je een bevestiging van je aanmelding. Hierin staat alles nog eens duidelijk bij opgesomd. Lees de pagina goed door en klik op Bevestigen.
Track & Trace
Met de Track & Trace code die je na het aanmelden van je telefoon ontvangt, kun je op elk moment checken wat de status is van je reparatie. Ook zie je hier wanneer je het toestel weer terugkrijgt.
Online reparatie aanmelden niet mogelijk
Heb je een Vodafone Garant toestelverzekering? Dan kun je je toestel niet online aanmelden om te repareren. In dit geval geldt een andere procedure.
Vodafone Garant toestelverzekering
Bij een Vodafone Garant toestelverzekering ligt het eraan op welk moment je deze afgesloten hebt.
Is dit voor 14 november 2018? Bel dan Chubb om een claimnummer op te vragen: 043 - 387 02 72. (Ma t/m vr van 8.00 - 18.00 uur en za van 10.00 - 17.00 uur).
Met het claimnummer bied je dan vervolgens je toestel in een Vodafone winkel ter reparatie aan.
Heb je jouw verzekering afgesloten na 14 november 2018? Bel dan Assurant: 088 – 712 00 27. (Ma t/m vr van 8.00 - 18.00 uur en za van 10.00 - 17.00 uur). Daarna maak je met het claimnummer een afspraak met Dynalogic om je telefoon op te halen.
Is jouw Vodafone Garant verzekering afgesloten na 1 februari 2021? Dan kan je gebruik maken van onze Spoedservice. Bij Vodafone Garant Basis betaal je hiervoor €25 per gebeurtenis. Bij Garant Top zijn hier geen extra kosten aan verbonden. Registreer jij jouw verzekeringsclaim op werkdagen voor 14.30 uur? Dan haalt onze koerier je telefoon dezelfde dag nog op. De volgende werkdag heb je jouw gerepareerde eigen toestel of een gelijkwaardig exemplaar weer in de hand.
Vragen?
Heb je toch nog vragen of zijn er dingen onduidelijk in dit topic? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic.