Hallo,
Al jaren trouwe klant bij Vodafone nooit problemen gehad tot nu toe! Eind mei een nieuw abonnement afgesloten met de galaxy s21 FE. Na een maand begonnen de eerste problemen: Apps sluiten bij opstarten hard af, camera crasht bij inzoomen, toetsenbord komt niet tevoorschijn! Eerst contact gehad met Vodafone die adviseerde met te bellen met Samsung. Die gaven aan met harde reset is het probleem verholpen niet dus zelf maar naar fabrieksinstelling terug gezet ook dat hielp niet! Via Vodafone winkel na overleg laten opsturen naar Dynafix. Volgens hun lag het probleem bij de batterij, maar vervolgens wel ongeveer het hele toestel vervangen met nieuwe onderdelen waaronder nieuwe batterij, camera, display vervangen, subboard vervangen en module of mainboard vervangen! Telefoon na 1.5 week weer terug gekregen echter zijn de problemen niet veranderd een dag nadat ik de telefoon terug heb gekregen kon ik een ei bakken op mijn telefoon op zowel de voorkant als achterkant zonder dat die aan de lader lag of er andere apps op geïnstalleerd waren had hem nog geen 24 uur terug! Vodafone zou met een oplossing komen ook omdat volgens hun nog een keer repareren geen zin heeft omdat alles vervangen is! Echter is het advies momenteel van Vodafone nog een keer laten repareren met expertise onderzoek dat is verzocht door een afdeling boven klantenservice!