Rox

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Reparatie niet correct uitgevoerd

Beste,
Mijn telefoon is bij jullie geweest ter reparatie. Nu is deze gisteravond terug gebracht maar hij functioneert nog steeds niet.
Hoe kunnen we dit oplossen? Ik heb voor mijn werk mijn telefoon nodig. Helaas kan ik jullie niet bellen want dat is juist hetgeen wat stuk er aan is (*audio)
Hoor graag zsm!
Groet,
Roxanne
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het toestel dient inderdaad terug gestuurd te worden omdat de reparatie niet geholpen heeft.
Je mag dit laten vermelden onder repeat repair bij de winkel.
Als je dat hebt gedaan en het toestel is verstuurd, kun je een expertise onderzoek aanvragen. Dit vraag je aan via de klantenservice. Bij een Expertise onderzoek, wordt er vanuit ons meegekeken bij de reparatie. Zorg ervoor dat je hiervoor het iMei nummer en het IRMA VODA nummer bij de hand hebt Rox

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Rox
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is vervelend!
Ik kan alleen adviseren om langs een Vodafone winkel te gaan om dit op te laten lossen. Eventueel moet die weer terug voor reparatie. Hier via de Community kan niemand je helpen want dit is een klanten helpt klanten community.

En als je hebt gebeld voor de reparatie dan zou ik weer opnieuw bellen. Dat lukte toch ook de eerste keer toen het niet werkte, toch? Anders kan je morgen via een chat te starten met de klantenservice van Vodafone vragen wat nu verder te doen.

Maar terug naar de reparatie lijkt me wat er nu moet gebeuren. Hoe vervelend dit ook is natuurlijk, want niemand kan zonder een toestel tegenwoordig.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het toestel dient inderdaad terug gestuurd te worden omdat de reparatie niet geholpen heeft.
Je mag dit laten vermelden onder repeat repair bij de winkel.
Als je dat hebt gedaan en het toestel is verstuurd, kun je een expertise onderzoek aanvragen. Dit vraag je aan via de klantenservice. Bij een Expertise onderzoek, wordt er vanuit ons meegekeken bij de reparatie. Zorg ervoor dat je hiervoor het iMei nummer en het IRMA VODA nummer bij de hand hebt Rox
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice Rox?
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Schandalig zou niet mogen.
Gr
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mee eens PredRob, daarom ben ik ook benieuwd of ze mijn advies heeft opgevolgd. Het had direct gerepareerd moeten worden.
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Zullen dat moeten afwachten, vriend Steven 😉
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Nou nou, lijkt hier wel een dating site ....
Laten we maar hopen dat de TS is geholpen en/of actie heeft ondernomen.

Weet je al iets Rox ??
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Energieboy wrote:
Nou nou, lijkt hier wel een dating site ....
Laten we maar hopen dat de TS is geholpen en/of actie heeft ondernomen.

Weet je al iets Rox ??

Als Steven een vrouwtje was geweest had het mss wat kunnen worden, maar nu dat het geval niet is gaat het op zeker niks worden..Dus geen dates hier te vinden, nog !!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie komt Rox, zal het topic binnenkort gesloten worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic