Hallo, ik heb 2 vragen.
Op 18-11-2016 heb ik mijn toestel naar een vodafone winkel gebracht voor reparatie.
Via de track en trace zag ik dit staan:
Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 18-11-2016 11:48
Service-aanmelding - Bevestigd 18-11-2016 11:48
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 19-11-2016 9:32
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 21-11-2016 2:16
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 21-11-2016 2:16
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 21-11-2016 7:31
Reparatie repair center - In behandeling 21-11-2016 8:44
Reparatie - Wacht op informatie van de verzekeraar 21-11-2016 8:44
Reparatie repair center - In behandeling 21-11-2016 8:44
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 21-11-2016 9:48 Reparatie repair center - Product omgeruild 21-11-2016 9:48
Logistiek - Product klaar voor retourzending 21-11-2016 15:44
Logistiek - Product verstuurd naar de winkel 21-11-2016 21:26
Logistiek - Product is overhandigd aan de klant of de winkel 22-11-2016 11:28
Logistiek - Servicebon beschikbaar 22-11-2016 16:46
Dan mijn 2 vragen, betekend dit dat ik een andere telefoon krijg?
En hoelang duurt het voordat de vodafone winkel mijn telefoon weer heeft? ik ben vrijdag nog geweest maar toen hadden ze het toestel nog niet, terwijl er staat dat het product overhandigd is aan de klant of winkel.
Dankjewel alvast!