Fuzzz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Reparatie buitenland

Hallo,

Laatst is er een defect in het scherm van mijn Huawei w1-00 gekomen.
Het scherm heeft op een bepaalde plek vage kleuren en dit is bij elke applicatie waar te nemen.
Nu zit ik nog binnen het garantietermijn van 2jaar en wil ik dit dus graag laten repareren.
Maar aangezien ik in het buitenland zit (permanent) is het nogal lastig om langs te komen. Kan ik mijn telefoon gratis opsturen voor reparatie (vanuit oostenrijk) ?

Groet
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Fuzzz ,

Ik ben bang dat dit helaas niet mogelijk is :(. VTS is bijvoorbeeld en dienst die alleen in Nederland kan worden gebruikt (als je dit in je RED abonnement hebt zitten).
Voor de rest moet je ook bijvoorbeeld garantie documenten laten zien van het toestel voor de volledige goedkeuring...

Misschien dat er meer mogelijk is via de klantenservice, via het Forum kunnen wij dit niet bepalen als het om en bepaalde tijd gaat. Het Forum is meer bedoeld voor tips and tricks.

www.vodafone.nl/support/contact/
Fuzzz
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het antwoord!
Ik had verwacht dat dit forum een vervanging is van de mail en dat je met vragen kan komen voor de klantenservice maar helaas dat is dus niet het geval. Erg goedkoop van vodafone om geen mail adres te hebben en dat je verplicht bent om te bellen naar een dure lijn. Zeker iets om te overwegen wanneer je voor een provider kiest....

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Je bent totaal niet verplicht om te bellen! Je kunt contact opnemen via de live chat en soort vervanging van de Mail.
Want via het Forum is niemand in staat om enige privégegevens te bekijken we zijn er meer voor tips and tricks.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic